Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha!Kul! Är du också som en chef med hemliga connections?
@Jealle spontant tänker jag att Johnson och Don Frederic är väldigt olika varandra.
Don Frederic har liksom ditt sto Weltmeyer i 3:e led, något att tänka på. Han ger även ett lite längre intryck även om han är högställd själv. Avkommorna jag sett har haft mycket gummi och god kvalitet på alla tre gångarterna. Däremot bidrar han själv inte med så mycket uphill tendency, så det skulle jag vilja ha i stoet, samt en bra resning på nacken.
Johnson ger dig den typiska kwpn uphill conformation med en lite sämre skritt, en trav med mycket knän och lätt för samling samt en mycket god galopp. Emedan han är ganska kort på längden drar han mer åt det kvadratiska hållet. Brett ansatt hals med god resning. Något fransysk och knipt under hasen.
Tycker du det känns ok att gå via ett-sto-licens kanske de nedan vara av intresse.
Vilket fint sto du har!Länk till film på stoet året hon fyllde 6: www.youtube.com/watch?v=G8_rsxx2ttA
Länk till film på avkomman: www.youtube.com/watch?v=WJibn8oEJeI
Länk till film på stoet året hon fyllde 6: www.youtube.com/watch?v=G8_rsxx2ttA
Länk till film på avkomman: www.youtube.com/watch?v=WJibn8oEJeI
Hej där.Familjens sto Forsythia(36) (egen uppfödning f.-03 e.Don Primero u.Frida(36) ue.Tip Top - Maraton) som jag tävlat upp till de korta Grand Prix-programmen ska gå i avelsboxen till våren. Får vi ihop det ekonomiskt så önskar vi betäcka henne med Fürstenball
Familjens sto Forsythia(36) (egen uppfödning f.-03 e.Don Primero u.Frida(36) ue.Tip Top - Maraton) som jag tävlat upp till de korta Grand Prix-programmen ska gå i avelsboxen till våren. Får vi ihop det ekonomiskt så önskar vi betäcka henne med Fürstenball
Frida(36) är dräktig med Total Hope, får se framåt bruksproven vad hennes nästa kandidat blir, bla har vi en vän som ska visa en fantastiskt fin hingst e.Floricello - Topaasch - Donnerhall med Paulinda Fribergs Di Lapponia som mormor (tävlar int GP) som ska visas.
Fackellilja(36) (e.Topaasch - Don Primero - Tip Top) är dräktig med Eclectisch. Funderar lite löst för tillfället, inget fast.
+1 på den! Har varit i valet o kvalet om jag ska bemöda mig med att betäcka om mitt Rosevelt-sto men när jag såg stammen på ovan nämnde hingst kände jag att om han godkänns så är han ett självklart val för mig nästa år.Jag är också nyfiken på din väns hingst som ska visas! Spännande stam. Kan du berätta något om den (om man får det?) Temperament, storlek, exteriör, benställning, hur den rör sig och sen är jag alltid intresserad av hovkvalitén...
Låter som att du som vanligt att har många fin föl att vänta =)
@Wine-tee jag gillar också Apache, tänker att till nästa år borde han vara med i absoluta toppen så att även fler än avelsfolk har koll på honom .
Har även funderat på Van Vivaldi men där kommer det ju finnas betydligt fler avkommor i Sverige.