Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den galoppenHär är filmer på Fiorello:
Och helsystern Di Fiorella:
Jag tänker direkt på PSL hingsten Caramelo, det är inte honom du menar? Iofs kanske Noc14 även är intereserad av lussar, de har mkt samma egenskaper ju.Finns en som heter Caramelo. Står på i enköping.
Det törs jag inte svara på.. vet bara att han töms på seminstationen i enköping kan vara en lusse om du googlar på honom finns han på bild
Då är det en lusitano du tänker påDet törs jag inte svara på.. vet bara att han töms på seminstationen i enköping kan vara en lusse om du googlar på honom finns han på bild
@Gabby_Ossi Tack! Jag tycker det ska bli så spännande att se vad det blir med dessa två fina damer. :-)
Det var lite så jag tänkte, för man har ju sett att Florencio-Dormello kan bli riktigt bra. Tycker att Fiorello ser mycket, mycket trevlig ut, kan mycket väl vara ett alternativ till min svarta dam senare om han blir godkänd. Fürst Romancier har jag inte tänkt på, men har tyckt mkt om de avkommor jag sett!
Har hört att Skovens Rafael lämnat mkt bra ridbarhet och temperament, hoppas att det kan bli en bra match med mitt Daytona sto som är väldigt nätt (och aningen liten).
Nu får jag + poäng från GörelJag har en tanke om att ta ett föl på mitt sto. Kanske inte i år, men inom de närmsta åren. Hon har inte fått något tidigare föl.
Hon är e.Briar och ue.Uttini. Stolinjen tillhör stofamilj 37. Hon är ca 179 cm i manken. Stoet har världens trevligaste temperament, men är samtidigt väldigt pigg och lättstressad i ridningen. Hon har trevliga gångarter och hoppar väldigt väl. Galoppen har varit hennes svaga gångart, men mycket har det nog att göra med hennes storlek. Jag har tävlat henne i samtliga tre discipliner.
Eftersom jag i grunden är hoppryttare men stoet är resultatet av gångartsavel så funderar jag på om det finns en lämplig gångartshäst som ändå kan nedärva helt okej hoppegenskaper. I övrigt är mitt mål med en avkomma att den gärna får vara lite mindre än sin mor och ha en hög ridbarhet.
Jag har en tanke om att ta ett föl på mitt sto. Kanske inte i år, men inom de närmsta åren. Hon har inte fått något tidigare föl.
Hon är e.Briar och ue.Uttini. Stolinjen tillhör stofamilj 37. Hon är ca 179 cm i manken. Stoet har världens trevligaste temperament, men är samtidigt väldigt pigg och lättstressad i ridningen. Hon har trevliga gångarter och hoppar väldigt väl. Galoppen har varit hennes svaga gångart, men mycket har det nog att göra med hennes storlek. Jag har tävlat henne i samtliga tre discipliner.
Eftersom jag i grunden är hoppryttare men stoet är resultatet av gångartsavel så funderar jag på om det finns en lämplig gångartshäst som ändå kan nedärva helt okej hoppegenskaper. I övrigt är mitt mål med en avkomma att den gärna får vara lite mindre än sin mor och ha en hög ridbarhet.
Jag har en tanke om att ta ett föl på mitt sto. Kanske inte i år, men inom de närmsta åren. Hon har inte fått något tidigare föl.