fullblodshingstar

P

penna

Har en undran om vilka hingstar ni annser vara de bästa stammässigt. Har det någon betydelse om de startat eller ej ? Har bekanta som avlar på ston med bra stam men de har ej startat. Och dessa har fått fram en hel del bra avkommor, som springer in bra med pengar. Skulle också villja hitta en hingst nära v:götaland om det finnes. Är det någon som har svar på dessa frågor ?

Sv: fullblodshingstar

Det är väl som med all avel att det gäller att hitta hingsten som passar bäst till ditt sto!
Dessutom är det nästan bara hingstar med bra tävlingsresultat som blir godkännda..

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 374
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 044
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 351
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar