Frustrerad! Kan inte spara ned dokument på datorn, hjälp!

strawberrysylt

Trådstartare
Halloj alla,

Jag behöver spara ned ett word-dokument på datorn för att kunna skicka in det i skolan. Jag har gjort det förr, men nu går det inte :rage:. Jag får bara upp OneDrive som förslag när jag vill "spara som". Hur gör jag?

Tack!

Halloj alla,

Jag behöver spara ned ett word-dokument på datorn för att kunna skicka in det i skolan. Jag har gjort det förr, men nu går det inte :rage:. Jag får bara upp OneDrive som förslag när jag vill "spara som". Hur gör jag?

Tack!
Kan du inte välja en annan mapp?

Svårt att förklara men jag får också OneDriven som förslag ibland men då kan jag välja "bläddra" eller något liknande och så byter jag spara-mappen

Nej, det kommer inte upp att jag kan välja det... :(
word.webp

Jag har ju som sagt gjort det förr och det har funkat men inte nu. Måste jag kanske in o fixa nån inställning nånstans?

Bifogade filer

• 20210503_151505.webp
    20210503_151505.webp
    155,4 KB · Visningar: 46
Vad blir det för format då?
Du ska inte välja den som heter ODT utan bara ladda ner en kopia till datorn. Då ska den ladda ner en word-fil

Jaha... jag trodde jag löst det, men nej...
Nej, min lärare sa att det blev fel.. men jag får väl prova... Nu fick jag fram att jag kunde spara ner den till mina dokument, men den kom inte dit :S asså jag blir galen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 681
Senast: Derivata
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 036
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 061
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 402
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Pankreatit hos hund?