Frontierville

Sv: Frontierville

*kl*

Om någon här inte är klar med pajerna... jag gjorde som såhär, jag planterade snuskigt många över hela tomten, med tanke på att man skördar var 30de minut tog det inte lång tid innan jag hade mina pajer :D

Däremot har jag problem med att få "ribeye" (det är väl revben? eller? gud, jag är pinsamt dålig på engelska :eek:), fattas EN till... grrr!
 
Sv: Frontierville

Det verkar vara lite olika. Jag har också bara haft ett uppdrag ibland för att vid nästa tillfälle genast få 3-4 nya uppdrag på en gång. Just nu har jag 5 uppdrag och alla känns som evighetsprojekt:crazy:
 
Sv: Frontierville

Jag har 3 uppdrag nu och två av dem känns som evighetsprojekt även om ett nog blir klart imorgon (Chicken buissnes). Det andra evighetsprojektet är cow farming och det vet jag tar lång tid iom att kossorna tar lång tid på sig att bli vuxna.
Det som jag borde kunna bli klar med fort är "punich misbehavior in class" men jag vill helst bli klar med kossorna först för att spara benhögarna eftersom det kommer ormar ur dem och ormarna behövs i den quest man får efter kossorna.
 
Sv: Frontierville

Jag kan inte komma in på min grannsida och adda nya grannar, det har varit så i en vecka nu. Kan inte få ut begäran om hjälp med skolsaker heller, det bara står och tuggar. Är det fler som har samma knas?
 
Sv: Frontierville

kl

Håller också på med pajerna och mattan.
Har skördat hur mycket träd som helst och har ändå bara en paj.
Försöker även få en lasso vilket tar en hel evighet:crazy:

Någon som känner för att odla lite flax?
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Jag kan odla lite flax.

Pajerna är sanslösa.

Nu har jag tre iaf. Men jag skördar ju ingenting annat än träd :mad:
 
Sv: Frontierville

Vilket uppdrag ska man ha pajerna till? Jag lär nog inte ha kommit dit iaf, eftersom jag inte fattar. :p
Men jag fick iaf en nu när du plockade mina äpplen, Mirre, så jag antar att det är bra att spara på den! :)
 
Sv: Frontierville

Jag försöker odla flax så det ska finnas mer eller mindre hela tiden.
Tillv ilken behöver man pajerna. Det pratas så mycket om det så jag blir rädd för att skicka mina pajer till grannarna. Jag har ett bra gäng av dem och kanske redan är klar med det uppdraget och då finns det ju ingen anledning att spara på dem.
 
Sv: Frontierville

Det gör inget om det är visset, det räknas ändå. Så jag försöker ha lite av andra grödor på farmen för folks olika uppdrag.
 
Sv: Frontierville

kl
Jag har en Groundhog som gömt sig i skogen. Hur gör jag för att få fram den så jag kan slå den i huvudet? Det är jätteirriterande jag håller på med uppdraget att jag dessa små.

Jagar också äppelpajer. Jag håller även på med uppdraget att skörda grödor hos grannar och har svårt att få tag på äggplantor. :(
 
Sv: Frontierville

Det verkar vara så idiotiskt så man måste hugga ner träden för att komma åt eländet. Har fått göra det för en orm och för en "mullvad". Rent slöseri på energi samt riktigt tråkigt när det är ett träd man vill ha kvar.
 
Sv: Frontierville

Det finns eggplant på min farm och om du lägger upp äppelpaj på din önskelista så skickar jag.
 
Sv: Frontierville

*kl*

Jag har ännu inte lyckats hitta några törnbuskar som min unge kan hugga ner men jag har rätt mycket skog kvar så det kanske finns gömt?!
Men jag vill inte riktigt hugga ner allt heller då jag tycker att det blir för kalt.:p

Och var växer kaktusar? Jag hade tagit ner alla då jag tyckte det var osnyggt just före jag fick uppdraget..:o

Jag har dock upptäckt att jag har lite för få (aktiva) grannar, jag verkar aldrig få min skola klar då jag får för lite byggmaterial trots att jag själv skickar dagligen.
Skulle någon vilja adda mig så skicka ett pm!
 
Sv: Frontierville

Visst är det. Skördar hur mycket träd som helst nu.
Lasson är också helt hopplös att få.

Om nån behöver så odlar jag flax, vete, majs och solrosor :)
 
Sv: Frontierville

Vad bra:D

Man ska ha fem st till det uppdraget.
Har paj på min önskelista så om nån vill skicka vore det toppen.
Skickar självklart något tillbaka:)
 
Sv: Frontierville

Tack för pajen!:)
Har bara två kvar nu.
Får allting annat i den samlingen men inga pajer.
Gaah!
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 794
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp