Frontierville

Sv: Frontierville

Inte jag heller... Absolut inte... :devil:

KL

Idag är jag inte vän med facebook. Kommer inte in på startsidan, någon profil eller nåt sånt. Det enda som funkar är att skriva länken direkt till spelen. Provat med två olika webbläsare, men hela rutan blir bara vit. Någon som vet vad som händer? :crazy:
 
Sv: Frontierville

Farmville har uppdatering med det nya på deras spel, nya byggnader etc, antagligen därför det knasar. kolla in farmville fanatic så kanske ni förstår...
jävla zynga o lägga det på samma sever..
 
Sv: Frontierville

'kl'

Nån som vet hur man kan får ordning på 'sidan kan ej visas',det har varit så i 2 dagar nu för mig om jag försökte gå via 'genvägen' som låg bland mina applikationer,tog bort 'genvägen' och trodde jag skulle få en ny förfrågan om att skapa en men nej då :(
Dessutom om jag tar emot gåvor som folk skickat så försvinner de eftersom då kommer 'sidan kan ej visas' upp..

Hjälp?? :crazy:
 
Sv: Frontierville

Jag vet inte hur di får bukt med det. Ja ghade samma problem i 2 dygn men nu kan jag ladda spelet dock inte ta emot gåvor (tur jag testade med en jag inte var så intresserad av). Det jag gjorde var att gnälla lite på Zyngas forum om det var det som hjälpte eller om det löst sig ändå vet jag inte.
 
Sv: Frontierville

kl

Hur fungerar det för alla att se grannar nu? :) Jag ser bara hälften av mina grannar i "panelen" eller vad man ska kalla den :confused:
 
Sv: Frontierville

Jag såg alla mina grannar tidigare idag... Men nu har jag samma problem med Frontier som jag hade med FB's startsida igår; allt blir bara vitt! *mutter* Jag som skulle skörda mina potatisar... :p
 
Sv: Frontierville

Nej hehe
Kommer upp hela tiden att grannarna behöver hjälp också
men när man går dit så kan man inte göra något.
Jättestörande
 
Sv: Frontierville

Hahaha, sant, så sant :D

Håller med! Det står jämt att *namn* needs a hand on their farm, så går man dit och kan inte jobba någonting :eek:

Nu har i alla fall min spouse hittat hem, så nu ska det huggas ner träd :D
 
Sv: Frontierville

Jag vet inte hur di får bukt med det. Ja ghade samma problem i 2 dygn men nu kan jag ladda spelet dock inte ta emot gåvor (tur jag testade med en jag inte var så intresserad av). Det jag gjorde var att gnälla lite på Zyngas forum om det var det som hjälpte eller om det löst sig ändå vet jag inte.

Nu funkar det helt plötsligt för mig också,och jag kan ta emot gåvorna :D
 
Sv: Frontierville

*Knapplånar mig själv*

Nu är jag ledsen... Håller på med frukostuppdraget och ska mata 10 st kycklingar hos mina grannar. Jag har matat säkert 20 st, men tittar jag på uppdraget så står det att jag bara har matat 1/10. :( :(
Vad göra?
 
Sv: Frontierville

Du ska inte mata dem.

Du ska klappa på kycklingar som inte är hungriga.

Så när du kommer in på en farm med hungriga kycklingar får du klicka på två st två gånger var = två klara. Och sen använda det femte klicket till vad du nu vill.

Sen när du kommer in på nästa farm så gör du samma sak, finns det bara hungriga kycklingar så matar du två först, sen klickar du på dem igen.

Man måste visst läsa uppdragen noga :D
 
Sv: Frontierville

kossor ger 65 om jag minns rätt.

Jag har typ 13000 i mat. :angel:

...och jag som tyckte att jag hade många - 4000 :D.

Jag håler på med alla jordnötter, det tar ju en sjujäkla tid......och behöver lite blommor att ta bort, men det finns ingen plats för att få dit såna....irriterande! Jag tycker mina grannar kan vattna mina grödor så jag bir av med dom fortare :angel::p
 
Sv: Frontierville

Ja, det blir "sticky", pilen fastnar på fel sak. Jag har råkat göra tokigt hos några grannar pga av det.Och tyvärr även råkat rensa fel saker på min egen farm när pilen fastnat. Jag försöker ju få skallar till ett uppdrag, inte en enda skalle än så länge.

Tack alazzi! Äntligen blev jag klar med eggplant! :D :banana::banana:
 
Sv: Frontierville

Aha, tack! :bow:

Det är inte lätt när det är svårt. :angel:
Jag får skylla på att jag är en dum blondin med bokstavskombination.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 797
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp