Frontierville

Sv: Frontierville

*kl*
Jag hoppade upp två levels idag.... bara sådär. Fick uppdrag som innefattade saker jag redan hade, och ett av dem kostade några hundra tusen coins. Tvärpank blev jag.... och hann inte göra av med energin emellan, så det kändes lite surt. Fick 5500 xp för ena uppdraget, så där kom en level, och så var det nåt liknande med nästa uppdrag, så där kom en level till. Nu ska jag få ihop en miljon coins för att klara nästa.... och när jag får ihop den sista så kommer uppdraget att klaras direkt, så jag måste passa mig lite där så jag inte precis har köpt upp full energi eller nåt. Men hur fasen får man ihop en mille??? Har köpt lite oxar, grisar och får som man får rätt ok betalt för, och så har jag konstaterat att jordnötter ger 11 coins när man tar hand om dem hos grannar, det verkar vara den dyraste grödan, de andra ger mycket mindre. Men om man får 11 coins per planta, hur många måste man då klappa för att få en mille :angel: lär ta ett tag....
 
Sv: Frontierville

Jag kämpar också för att få ihop en där miljonen, men det tar så tiiid...och jag är inte känd för att ha tålamod direkt :p
 
Sv: Frontierville

Äh det tog ett tag innan jag fattade själv ju :p

Sen började jag läsa lite noggrannare vad som faktiskt står.
 
Sv: Frontierville

...och jag som tyckte att jag hade många - 4000 :D.

Jag håler på med alla jordnötter, det tar ju en sjujäkla tid......och behöver lite blommor att ta bort, men det finns ingen plats för att få dit såna....irriterande! Jag tycker mina grannar kan vattna mina grödor så jag bir av med dom fortare :angel::p

Jag brukar ha lite blommor titt som tätt, men nu odlar jag flax för glatta livet så nu finns det nog inte så mycket plats hos mig heller.
 
Sv: Frontierville

Jag brukar ha lite blommor titt som tätt, men nu odlar jag flax för glatta livet så nu finns det nog inte så mycket plats hos mig heller.

Hos mig också, men nu har jag fulltmed jordnötter överallt, så det finns ingen plats för blommorna att dyka upp ;).Annars hoppar de upp lite överallt..
 
Sv: Frontierville

Vilken level är ni på eg?

Jag ska sälja får och försöker få ihop kött från oxar och mosad potatis.
men det tar evigheter ju:p
 
Sv: Frontierville

Någon som fattar vad man gör med dessa krediter?
Har tydligen fått 10 st men kan inte använda dem?:confused:
Fattar ingenting
 
Sv: Frontierville

Inser att mitt uppdrag att samla en mille ligger låååångt bort. Efter att ha sått hela gården full med jordnötter så har summan sjunkit i min kassa med över 100.000 ... :(
 
Sv: Frontierville

Enkel fråga! Hur gör man för att erbjuda sina vänner hjälp? Ofta är det gubbar på mitt nybygge, vänner som erbjuder sin hjälp.....hur gör jag för att återbälda? Nybörjare!
 
Sv: Frontierville

Om du för muspekaren till grannarna längst ner på skärmen och sen klickar en gång så kommer det upp en meny med tre val.

Visit, send gift och hire.

Om du väljer visit så kommer du till den personens "farm" och så kan du hjälpa till med fem saker. T ex skörda fem rutor färdiga grödor genom att klicka på dem.
 
Sv: Frontierville

Inser att mitt uppdrag att samla en mille ligger låååångt bort. Efter att ha sått hela gården full med jordnötter så har summan sjunkit i min kassa med över 100.000 ... :(

Samma här...blärk! Vi får vattna hos varandra så de blir klara, man får rätt bra med pengar för dom ;).
Haha, jag ringde en vän innan...."Kan du gå in och vattna mina jordnötter så de blir klara nån gång?" :angel:
 
Sv: Frontierville

kl

Här har ni en till Frontierville nörd.:D

Har många grannar med vill gärna ha fler.

Är på level 29 och är i förtvivlat behov av en vissen solros....

AM
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 798
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp