Frontierville

Sv: Frontierville

*kl*
Att ett j*kla spel kan driva en till vansinne! 1500 jordnötter, samla ihop en miljon, lyckas samla 12 olika ägg och vattna 10 tomater hos grannarna. Jordnötterna har jag kämpat med i en hel evighet. En miljon ligger låååångt bort att få ihop till. De förbaskade 12 äggen har jag kämpa med i 2 veckor och ett ägg har jag lyckats få. Ingen av mina grannar odlar tomater. Jag blir TOKIG!

'Hej jag heter Jennis och jag är Frontierville-beroende.....';)
 
Sv: Frontierville

KL
Mina uppdrag går segt just nu. Har inte fått ett enda nytt på hur länge som helst. De jag jobbar med nu är:
* 4e juli uppdraget, behöver fortfarande göra raketer alltså..
* Checking in for breakfast, behöver en bacon och 2 eggs till..
* och så behöver jag få klart en "barn", men mina grannar hjälper mig inte :(

Hur många raketer behöver man göra?
 
Sv: Frontierville

kl fasen vad svårt det är att hitta ett bi.
Har ett men behöver ett till, odlar klöver som en liten dåre men får inget ändå.
Har inte tålamod för sådant här:D
 
Sv: Frontierville

*KL*

Nu håller Therese på att bli tokig! Byggt en extra stuga i ett desperat försök att öka möjligheten att få tag på en dörrmatta. Verkar stört omöjligt! *mutter*

Skulle bli glad om någon råkade ha en till övers och ville skicka den till mig... :angel:
Eller en liten äppelpaj... :D
 
Sv: Frontierville

Suck, matade bara höns hos grannarna idag för att förhoppningsvis få ihop de stekta äggen jag behöver.. Fick ihop 2 kycklingbröst :devil:
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Någon som förstår sig på skolan?

Har Innkeeping, sharecropping, irrigation och harveresting lektionerna kvar.
Men får inte tillgång till dom... :mad:


AM (behöver bruna och fläckiga ägg förutom verktyg till nytt hönshus)
 
Sv: Frontierville

Äsch..glöm frågan här ovan.

Ser att jag skulle ha en massa ribbon också.
Trodde det var matbitar tills jag tog en närmare titt :o
AM
 
Sv: Frontierville

*kl* Jag väntar.... o väntar.... o väntar. Jordnötterna växer så snabla långsamt!!! Och nu har jag äntligen börjat få lite ogräs igen. Måste ha 7 wildflowers till sista uppdraget, 3 dagar har det tagit att få fram 3 blommor.... vill inte ta bort dem, utav den händelse att de förökar sig :angel: Måste dock avbryta flera grannar om dagen som vill in och rensa bland blommor och dödskallar trots att jag har en hands off-skylt. :( Ska ha några dödskallar till ungen att ta bort oxå. Så jag vill spara dem.... så länge.
 
Sv: Frontierville

Skallar finns hos mig i så fall :) finns mycket skräp att plocka bort där :) Wildflowers också men dom kanske ska vara på egen mark?
 
Sv: Frontierville

Jag har taggtråd runt, det verkar hjälpa :D
Har taggtråd runt, men det verkar ignoreras lika mycket som skylten.... surt....


Skallar finns hos mig i så fall :) finns mycket skräp att plocka bort där :) Wildflowers också men dom kanske ska vara på egen mark?

De måste tyvärr vara på egen mark. Annars hade jag varit klar för länge sen, då jag har många grannar som nyss börjat. :)

Ah bra, odlar träd som attans för att klara uppdraget att clobber sju björnar..
Samma här.... och går o sår klöver var femte minut för groundhogs... har 7 kvar. Ormarna får vänta tills jag har mer gräs.
 
Sv: Frontierville

Och alltid på 12 chops :D
Jopp, och har man tur får man flera björnar på samma träd :D (Jag har fått tre).

Det är vansinnigt tråkigt just nu...kan inte göra ett skit hos mig nu :(. Ungen ska ha ihjäl några björnar till, några skallar, jag försöker få fram två vildblommor till så det uppdraget också blir klart, få ihop 200.000:- för att bli klar med nästa uppdrag och så alla dessa ********** jordnötter......tack och lov har jag kommit halvvägs på det uppdraget.

Det där blev en lång mening...
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 799
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp