Frontierville

Sv: Frontierville

Men va faaaan...jag har tjänat ihop den där miljonen nu. Jag trodde man fick behålla den, men...nej, det fick man inte...:crazy:
 
Sv: Frontierville

Men va faaaan...jag har tjänat ihop den där miljonen nu. Jag trodde man fick behålla den, men...nej, det fick man inte...:crazy:

Nope, det hände mig när jag tjänat ihop först 100.000 och sen 500.000. Fast jag hade dem redan, så där försvann bara pengarna och jag levlade två gånger snabbt som fan och blev fattig. :cool:
 
Sv: Frontierville

Känner igen det där :crazy:.
Blev lite förvånad förresten, det stod att jag bara skulle få en hästsko, men jag fick en jäääkla massa. Vad jag nu ska med dom till :cool:.

GAH. Jag vill köpa ett hönshus till...men för vilka pengar då? :grin: *SUR*
 
Sv: Frontierville

Fler som haft krångel idag?
Var in i morse och då var alla mina hönor borta + att mina hus var bara virke:confused: Nu är det normalt igen dock
 
Sv: Frontierville

jo..krångel..
Tar evigheter mellan grannar, mina presenter kommer inte iväg och så måste spelet ladda om i ett kör.


AM
 
Sv: Frontierville

Jag har haft det så i två dagar nu... Jag hjälper alla grannar varje dag, men dessa dagarna har jag inte kunnat hjälpa ens hälften. Blä :(
 
Sv: Frontierville

Drygt, jobbigt när det bara krånglar.

Har nån lust att vattna mina potatisar?
Så det blir färdigt nån gång så jag kan skörda (och sova:p)
 
Sv: Frontierville

dörrmattan fick jag höra att man får lättare om man låter barnet hämta bonusarna på husen. och vipps så fick jag min matta direkt
 
Sv: Frontierville

Meeen jag blir galen!
Om nu zynga tjänar så mycket på sina spel kan de väl se till att de funkar också. Spelet startas om heeela tiden nu. Har skördat mina solrosor ett antal gr nu, de kommer vissna ju.
 
Sv: Frontierville

knapp

Jag sitter här med ett dilemma - jag har 200 spänn kvar på mitt kontantkort som jag måste bränna innan inatt annars försvinner de ut i tomma intet (nummerflytt). Ska man bränna dem på hästskor tro? Inte en chans att jag ringer upp så mycket pengar i alla fall :crazy:
 
Sv: Frontierville

Men vad använder ni för webbläsare?? Sen jag bytte till Firefox har frontier fungerat mycket mycket bättre...

Det jag är sur över idag är: jag behöver besöka 25 grannar, igår när jag besökte alla mina grannar hade jag besökt 14, och efter att ha besökt alla idag är jag bara uppe i 19 :confused::confused: jag har arbetat på ALLA..
 
Sv: Frontierville

Nu spökar mitt också, innan lunch skrev jag ju om mitt bekymmer med att besöka grannar, uppdraget var ju att besöka 25 grannar för att få barn :) innan lunch stod att jag besökt 19/25, nu efter lunch har jag visst blivit mamma :D
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp