Frontierville

Sv: Frontierville

Tack :) Nu har jag oxå skrivit i vem jag är :)


Kan förresten tipsa starkt om dessa mystery gifts! Jag har fått båda mina mattor i såna, jag tar hemskt gärna emot lådor med andra ord. Man får väldigt mycket nyttigt i dem. Oftast verktyg, men jag har fått en hel del collectives i dem oxå.
 
Sv: Frontierville

Jag postar inte heller tools.
Blir ju hur mycket som helst då.
Och ja jag är ML :p

Har en del grannar som har solrosor men de jäklarna vissnar ju aldrig:p

Har ett mål nu att "straffa dåligt uppförande i klassen"
Min unge (Flora haha) ska rensa fyra skallar, men har inga sådana ju:confused:
Har ju tagit bort allting sådant
 
Sv: Frontierville

Jag postar inte heller tools.
Blir ju hur mycket som helst då.
Och ja jag är ML :p

Har en del grannar som har solrosor men de jäklarna vissnar ju aldrig:p

Har ett mål nu att "straffa dåligt uppförande i klassen"
Min unge (Flora haha) ska rensa fyra skallar, men har inga sådana ju:confused:
Har ju tagit bort allting sådant

Det problemet hade jag med. Det tog mig en dryg vecka att få de där skallarna. Fick låta ogräset växa på en yta, hade uppdrag att hacka 7 vildblommor samtidigt..... till slut kom de. När uppdraget sen var klart, jäklar vad med blommor och skelett jag får... suck.
 
Sv: Frontierville

När uppdraget sen var klart, jäklar vad med blommor och skelett jag får... suck.

Tycker att det ofta är så. När man ska ha nånting så får man jobba som en galning utan att det dyker upp, innan och efter så kommer det hur många som helst.
Jag har slutat byta in collections eftersom man aldrig vet när man behöver en collectible för ett uppdrag.
 
Sv: Frontierville

Har skickat två ägg nyss.

Och jag tycker att man inte ska posta när man har besökt någon, det blir väldigt många poster och så många verktyg behöver man ju inte. Jag postar aldrig, det blir bara spam i feeden känns det som.
 
Sv: Frontierville

Jo, det är väl mycket "avbrott" och poster hela tiden!

Det är också irriterande när man inte kan göra klart uppdrag som att "tenda unready kycklingar" eftersom det nu är i det närmaste omöjligt. Jag hann göra 7 av 10 innan reglerna ändrades....:mad::grin:

Har någon en äppelpaj eller välkomstmatta till övers tar jag tacksamt emot, kanske har jag något ni behöver?
 
Sv: Frontierville

Jag vet knappt vilka nick jag har som vänner, men tror att alla vet vem jag är iaf!
Då jag skrivit Förnamn Zizzy Efternamn, så i varje post jag gör, vet de att det är förvirrade Zizzy. :D

Jag skulle behöva tre prickiga jävla ägg. :devil:
 
Sv: Frontierville

Blä, det där ägguppdraget kommer jag nog aldrig att bli klar med....ja jag är lite tjurig :p.
 
Sv: Frontierville

Jag byggde hönshus tills det brann i hammaren :rofl: Köpte, spikade tills jag inte kunde spika mer, delete. Till slut hade jag fått mina ägg :)
 
Sv: Frontierville

Nu är jag äntligen klar med solrosorna.
Nu ska jag sälja hönor, klubba rävar och straffa dåligt uppförande:p
 
Sv: Frontierville

Haha, det gjorde jag också precis :D. Men jag behöver fortfarande ett brunt och ett prickigt...gah! Jag får väl köpa ett till helt enkelt:p
 
Sv: Frontierville

Jag får nog också bygga minst 1 till. Har bara 2 ägg än så länge.

Är det någon som fått något spännande i en mysterie gift? Jag har fått byggmateriel (tack :bow:), skolsaker (tack :bow:), tyg (vad ska jag med mer sådant till :confused:), tools (ja just det :grin:), samt något fyrverkeri aktigt :crazy:. Med andra ord saker jag kunde fått ändå samt endel skräp.
 
Sv: Frontierville

Jag har fått en massa kul! :) En hands off-skylt, flera ägg i olika färger och mönster, två välkomstmattor, en sadel, olika samlingsgrejer på fruktsidan, en massa äppelpajer, oxar, delar till vagnar, linne, bestick och kaffekopp från Inn-samlingen, två hästskor och sen det vanliga: staket, verktyg, energi, osv. Jag älskar lådorna!!
 
Sv: Frontierville

jag hittar inte var man skickar mystery gifts :confused:

edit: hittade det :D
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Jag får nog också bygga minst 1 till. Har bara 2 ägg än så länge.

Är det någon som fått något spännande i en mysterie gift? Jag har fått byggmateriel (tack :bow:), skolsaker (tack :bow:), tyg (vad ska jag med mer sådant till :confused:), tools (ja just det :grin:), samt något fyrverkeri aktigt :crazy:. Med andra ord saker jag kunde fått ändå samt endel skräp.
Jag har mest fått skolmaterial i mina, men inget annat kul..

Jag får nog köpa mig ett fjärde hönshus nu, fattas fortfarande ett prickigt :(. Du har förfrågan om granne till mig, jag har många av de andra och kan skicka till dig :)
 
Sv: Frontierville

Efter att jag skrivit min gnällpost om Mysterie gifts så öppnade jag 2 till och fick brasved (bra till?) samt en tvättbräda (jippie det har jag alltid önskat mig... eller inte). Då sa jag många fula ord om Zynga när jag tänke på all fin färg eller alla borrar det hade kunnat ge. Nästa 2 jag öppnade var prickiga ägg :banana: så nu har jag 3 sådana :bump:. Ibland "hjälper" det att skälla på datorn :D
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp