Frontierville

Sv: Frontierville

ja jag har lite problem med det uppdraget själv..
'
jag har btw två vissna solrosor på min mark.
 
Sv: Frontierville

Aaah, så långt tänkte jag inte, att det kunde vara så :o.
Attans, då får jag tråkigt när jag skördat mina sista äggplantor :D.
 
Sv: Frontierville

Om Du fick ångest...gissa vilken ångest jag fick?! :rofl:
Det tråkiga är att jag är klar med detta uppdraget imorgon förmiddag...så jag hoppas det finns fler då också ;).
 
Sv: Frontierville

Jag vill oxå ha nytt.... håller på med jordnötterna, men det tar ju evigheter och mellan skörd o sådd har man ju inget att göra.
 
Sv: Frontierville

Tjoho! Jag fick det just att fungera med att "tenda unready chickens"!
Det har ju inte fungerat att mata den och sedan sköta om dem och har man matat den och sedan gått ut från grannen för att sedan återvända så har den hunnit bli hungrig igen.

Men om ägaren (el.ngn besökare) till farmen just har matat när man kommer dit så fungerar det att sköta om den!

Är det förresten någon som odlar flax? Jag saknar ett flaxrep.
 
Sv: Frontierville

Jag har 17 stycken flax rep, så får jag bara veta vem du är så kan jag skicka ett gäng. :P
 
Sv: Frontierville

Iom att spelet är så nytt så kommer man tyvärr ganska lätt tillgränsen där det inte finns fler uppdrag. De introducerar nya allteftersom men många spelar fortare än de hinner hitta på nytt och programera det.
Risken är att du gjort alla uppdrag som finns just nu. Du får samla byggsaker och annat till framtida uppdrag.

Oh, gott att man är så långsam då! :D Har myycket kvar.
 
Sv: Frontierville

Idag har det i alla fall kommit en massa nytt på Frontier.

Håller på att bygga ut gården men ett par saker fattar jag inte.
Detta med Maps och sen Survey Auto..

Och jag kan få Maps men inte skicka
AM
 
Sv: Frontierville

Idag har det i alla fall kommit en massa nytt på Frontier.

Håller på att bygga ut gården men ett par saker fattar jag inte.
Detta med Maps och sen Survey Auto..

Och jag kan få Maps men inte skicka
AM

Det där med maps fattar jag inte, skickade till en som behövde.. Men jag har börjat med en av de nya questen iallafall, den när man kan uppgradera! : D Det är också den enda av de nya jag fått, vet inte vad som ska komma skall.. :D :rofl:
 
Sv: Frontierville

Man klickar på uppdraget, och så står det "ask for maps" eller nåt liknande. Då kan man skicka ut förfrågan till sina vänner. Jag höll dock på att leta ihjäl mig efter gåvorna, det verkar som att Fejjan gjort om utseendet igen på sidan... men jag fann det till slut.
Sen är jag lite sur..... det står att jag överskridit mängden gåvor i min inbox.... :( Jag har samlat på mig en massa käk, för nu är det dags att skörda jordnötter :angel: Så nu kan jag inte ta emot alla kartbitar förrän jag skördat. Suck.
 
Sv: Frontierville

Men ...nää.
Kan man inte samla saker i boxen??
Jag har en massa krams där förutom byggmaterial och mat.

AM
 
Sv: Frontierville

De verkar ha infört en gräns.... :( Vet inte vad den gränsen ligger på, eftersom det inte går att se hur mycket saker man har i sin box. :mad: Har oxå en massa saker, sparat verktyg för ev nya byggen, skolsaker till lektioner som ska göras osv. Man vet ju aldrig när de kommer med nya saker liksom.
 
Sv: Frontierville

Nu kom alla mina sparade verktyg till användning!!!! Hade redan allt som behövdes för bygget :banana:

Och NU kom det ogräs o grejjer igen!!! ;) När man är klar med allt sånt...
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 802
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp