Frontierville

Sv: Frontierville

Tar räven en höna eller gås varje gång han dyker upp? Har bara 7 gäss, hade för mig att jag köpte 9 st....... Annars gömmer dom sig bakom träden som vuxit upp.....
 
Sv: Frontierville

Letade också länge efter det innan jag återigen gick igenom vad man får för "collections". Jag missade det mer än 1 gång när jag gick igenom dem. Svaret är dock att byt in dina gåssamling så får du 1 sådan.
 
Sv: Frontierville

Nån som vet hur animal ready boost fungerar?
Kan man använda den när alla djur är hungriga eller blir de hungriga av den?

Hur lång tid tar det eg för ogräset att växa upp?
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Jag har för mig att de blir hungriga av den. Har testat en sån en gång, men det var ett tag sen så minnet sviker lite.
 
Sv: Frontierville

Jag har alldeles för mycket saker!!! När man tillverkat sängar, täcken, fyrverkerier o skit, så blir man ju inte av med dem igen! De ligger bara o tar upp plats, så jag kan inte ta emot gåvor :(
 
Sv: Frontierville

Fyrverkerierna kan man göra så med, men jag får inte upp några ikoner alls på sängarna o det skiten.
 
Sv: Frontierville

Knapp

Fick precis en yllekappa av en mycket, mycket snäll och ytterst hjälpsam person här på Buke, (du vet vem du är :laugh:), och kunde på så vis uppnå ett mål jag haft liggandes ett bra tag :D Precis efter att jag uppnått detta mål, (handlade om att göra kläder till sitt barn o.s.v.), så får jag ett brev, men då börjar mitt internet knasa, och brevet försvinner utan att jag läst det :eek: Är det någon som minns vad det stod i detta brev? Det var det första jag fått sedan innan min spouse hittade hem, så vill hemskt gärna veta om det var något viktigt som stod där :confused: Supertacksam för svar :bow:
 
Sv: Frontierville

Jag har alldeles för mycket saker!!! När man tillverkat sängar, täcken, fyrverkerier o skit, så blir man ju inte av med dem igen! De ligger bara o tar upp plats, så jag kan inte ta emot gåvor :(

Samma här! behöver man behålla alla blå clothes man får när man besöker sina grannar??
 
Sv: Frontierville

Det kan ha varit ett brev från skolfröken Wildcat :) jag har precis byggt klart skolan och då fick man brev..
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 802
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp