Frontierville

Sv: Frontierville

Samma här! Det suger att inte få tag på en välkomstmatta..

Har upptäckt en sak ang. solrosuppdraget, det räcker inte att "tenda" grannars växter (som det står i uppdraget) utan man ska skörda dem för att det ska räknas (tack Svarta Sara för planteringen, har lyckats få 4 av 5).
 
Sv: Frontierville

upptäckte det också..
jag behöver fortfarande en vissen solros..

och två pumkins och två eggplant.. och en latern..
 
Sv: Frontierville

Det kan ha varit ett brev från skolfröken Wildcat :) jag har precis byggt klart skolan och då fick man brev..

Hmm, byggde klart skolan för ett tag sen men fick då inget brev alls :confused: Stod det något viktigt i det? Något man skulle göra eller så? :confused:
 
Sv: Frontierville

Naffa, Prosit, Jen80 eller alazzi kanske, vi är grannar, skulle någon kunna så lite solrosor?
Behöver 5 och så en vissen :p Behöver ni något så säg till.
 
Sv: Frontierville

Sätter solrosor åt dig i kväll. Hur många behöver du?

AM

Äsch..ser ju att du skrivit antalet nu..
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Jag har varit borta under helgen men jag sår lite nu. Ligger hemskt efter med alla gåvor, men jag jobbar på det.
 
Sv: Frontierville

Jag har svårt med dessa bygglov o grejer. Man får ju frågan om att skicka, och då får man en själv. Men där säger den ifrån åt mig. Jag har tagit emot maximalt antal tydligen, och kan således inte skicka några. Så jag får ignorera alla såna förfrågningar. Så ni som sänt mig såna och inte fått nåt, nu vet ni varför.
 
Sv: Frontierville

kl

Jag tror jag har en kudde.

Men nu blev jag liite irriterad. Fick min tredje och sista kaffekopp och just då vill den refresha så kaffekoppen försvann. :mad:

Så om nån har en kaffekopp till övers så tas den tacksamt emot. Jag har förresten en vissen solros hos mig om nån behöver.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 804
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp