Frontierville

Sv: Frontierville

Förstog det till slut.
Nu har jag byggt klart. Synd bara att man enbart kan ha 20 saker i den..än så länge..

AM
 
Sv: Frontierville

Jag vill bygga ut min mark mer.... så man har nåt att göra. Suck. Tråkigt när man inte har några uppdrag ju. Ska bygga klart förrådet så fort jag får sista prylarna, sen är ju det uppdraget klart. Sen skulle jag vilja att frontierville kom med lite nya saker, typ nya grödor osv.
 
Sv: Frontierville

Hur lätt är det att få nosring (till tjuren) blir tokig på dessa uppdrag när det tar flera dagar innan man får tag i en pryl!
 
Sv: Frontierville

visst var det väl så att man kunde skörda peanuts hos sina grannar och få de tillgodoräknade ?? :confused: ( japp,jag har "peanutuppdraget på 1500...)

har skördat hos flera grannar men har bara fått 3 på räkneverket :cry:
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 807
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp