Frontierville

Sv: Frontierville

Sen vill jag be mina grannar om ursäkt för att jag inte riktigt hinner med att besöka er. Det har varit en hel del tävlingar på helgerna och sen har dottern fortfarande sommarlov (i Franken börjar skolan först om två veckor...). Men snart så kommer jag att bli aktivare igen.
 
Sv: Frontierville

Jag blir galen på Solros-utmaningen.
Tar hand om solroser hos mina grannar men registreras det? Nej inte alls :confused:
Och återuppliva en solros-odling :confused: har inga grannar med döda solrosor. ska man be sina grannar att "hey, kan du plantera några solroser och låta dom dö?"
 
Sv: Frontierville

Jag tycker att det är jobbigt med saker som kräver fler grannar.
Jag behöver 4 grannar till för att kunna bygga smedjan... annars kan jag inte bli färdig med det uppdraget.
Vad ska man göra? Det är inte så många av mina vänner som spelar...

Sedan har jag i flera veckor letat tomater att "tenda" hos mina grannar.

Cewe: är vi grannar? isåfall kan jag låta mina solrosor dö åt dig...
 
Sv: Frontierville

Jack har 1 tomat! Den kan du fixa 5 st skötsel/dag på (iallafall kunde jag det). Gör så att du besöker Jack och sköter tomaten 1 gång, gå till en annan granne och fixa, gå tillbaka till Jack och sköt den en gång till osv.
 
Sv: Frontierville

Jag blir galen på Solros-utmaningen.
Tar hand om solroser hos mina grannar men registreras det? Nej inte alls :confused:
Och återuppliva en solros-odling :confused: har inga grannar med döda solrosor. ska man be sina grannar att "hey, kan du plantera några solroser och låta dom dö?"

Det finns en vissen solros hos mig. I mitten längst ner,intill ekarna.
 
Sv: Frontierville

Alla mina människor har flytt!!!!

I fotoalbumet är det bara ett stort frågetecken och ingen sköter djuren?
Försökte gå in på hjälpforumet men jag verkar ju typiskt nog den enda drabbade....

För er som söker grannar kan ni bara pm:a så addar jag er, jag kan fortfarande skicka grejer!
 
Sv: Frontierville

*knapp*

Känner att jag börjar utveckla en nötallergi... :mad:

En fråga! När jag skulle samla in bonusen från hönshuset nyss så fanns där ett nytt val: "Collect in:"
Hände ingenting när jag tryckte - någon som vet vad detta är för något?
 
Sv: Frontierville

Fast den står där hela tiden, även när collect bonus finns tillgänglig - som en extra funktion? :crazy:
Vet inte riktigt hur jag ska förklara...
 
Sv: Frontierville

*knapp*

Känner att jag börjar utveckla en nötallergi... :mad:

En fråga! När jag skulle samla in bonusen från hönshuset nyss så fanns där ett nytt val: "Collect in:"
Hände ingenting när jag tryckte - någon som vet vad detta är för något?

Förstår vad du menar,dessa:devil: jordnötter rent ut sagt!

Så står det på mitt hönshus med ,tror att det är något fel bara!
 
Sv: Frontierville

Ja, fy bubblan! Tror jag odlat lite över 400 :devil:

Mäh, jag vill ju att det ska vara någon ny funktion ju :D
 
Sv: Frontierville

Jag har haft det problemet några gånger på en dator. För mig har lösningen varit att rensa "temporary internet files". När jag laddar spelet nästa gång så har gubbarna funnits.

Angående nötallergi så har jag insett en sak. Jag har läst att de jordnötter man skördar hos grannar räknas. Detta tycker inte jag verkar stämma. Min åsikt är att när grannar besöker mig och sköter mina jordnötter så räknas det som skörd. Jag försöker sköta jordnötter hos alla jag hälsar på (tyvärr är mitt bredband just nu ett smalband så jag hinner inte så många) och hoppas att mina köra grannar vill göra mig samma tjänst.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 808
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp