Frontierville

Sv: Frontierville

För dem som försöker få ihop Labour day collection så finns det mogna potatisar på min farm. Och om det är någon som kanske har saker över ur den kollektionen så kan jag kanske byta med någon.
 
Sv: Frontierville

Är det bara i potatisskördar sånna saker finns? Eller var hittar man info om den? (Missat att den fanns!)
 
Sv: Frontierville

Äpplet tycker jag var svårt men värst är klövern. De där skolböckerna finns verkligen inte. Jag har odlat hundratals men nix.
 
Sv: Frontierville

Äpplet tycker jag var svårt men värst är klövern. De där skolböckerna finns verkligen inte. Jag har odlat hundratals men nix.

:D Jag odlade 12 klöverplantor och fick skolböckerna på 3:e skördade! (men jag kämpar med grannarnas (obefintliga) grödor o äppelträden...)
 
Sv: Frontierville

Även om du inte satsar på att få collectionen så vore det mycket hjälpsamt om du kunde plantera 5 potatisar på din farm. Om du har "Wither protection" så använd den så klarar sig potatisen från att ruttna. Vet att nästan alla har jordnötsjobbet pågående nu, men 5 ynka platser kanske man kan avvara för att hjälpa dem som vill försöka få "Labor day collection".
 
Sv: Frontierville

Tackar! Frontierville bygger ju på grannsamverkan. Synd att man inte kan skriva skyltar till varandra i spelet. Jag har skrvit på min profilsida någon gång och bett om hjälp, men det "ramlar" ju ner direkt i feeden.
 
Sv: Frontierville

Har också lite av varje planterat..
Satt i natt och försökte få grejjen från klöver, många många rutor odlades, men ingen bok eller vad det nu var man skulle få..
 
Sv: Frontierville

Jag odlade sisådär 200 klöver igår utan resultat (jo jag börjar få väldigt mycket i klöver samlingen). I morse blev det ett 50 tal fortfarande utan resultat. Dock hjälpte det att få ett äpple, nu har jag helt plötsligt fått 3 st samt att jag har dublett av tomatgrejen.
Det är tur att jag har gott om mat som jag kan köpa energi för.
 
Sv: Frontierville

knapp

Odlade tomat, potatis och majs nu, 5 av varje. Använde min "unwither" men tomaterna ruttnade ändå - varför? :crazy:
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 809
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp