Frontierville

Sv: Frontierville

Oj... vad dum jag känner mig nu... :D Vart får man wither protection ifrån då?

Från en collection av ärtor, lös in den så får du en "Wither protection Boost". Är vi grannar? Erkänner att jag inte har koll på vad folk heter på FB. Jag heter iallafall Karin och har en brun häst plus mitt ansikte på FB. Skicka ett pm om du saknar något i den samlingen så skickar jag.
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Jag har 3 Labor-day äpplen om nån behöver.

Själv är jag i desperat behov av all bygg"utrustning" så jag kan få mina husprojekt färdiga!
Behöver göra klart skolan, sen även inn och land office. Det krävs alltså en hel del!
 
Sv: Frontierville

Jag tar gärna ett äpple om jag får, har inte lyckats få något. Samma hästavatar på fb som här.
 
Sv: Frontierville

Igår blev jag äntligen klar med detta :devil: klöverodlande. Jag tänker inte försöka få en bokomgång till, över 1000 klöver räcker :crazy:. Efter att ha bytt in sammlingen så har jag nu några äpplen samt en tomat grunk över som skänkes till behövande.
Angående tomaterna så ska de antingen vara växande eller vissna vid skötsel. Skörd av färdiga tomater ska enligt Zynga inte ge någon collectible till detta. Potatisen däremot ska vara klar och vad gäller majsen så kvittar det hur den ser ut.
 
Sv: Frontierville

Åh en tomatgrunk hade inte suttit fel här! Potatisgrejjen fick jag från vissna potatisar förresten :) Har tomat och majs kvar att samla från.
 
Sv: Frontierville

KL

Ni som haft ägg-uppdraget, alltså samla ett vitt, ett brunt och ett spräckligt ägg, hjälper det att bygga ett chicken coop till? Och OM man bygger ett till behövs det då alltså 15 byggmaterial av varje igen? :devil: :cry:
 
Sv: Frontierville

Jag hamrade bara, sen tog jag bort. Lyckades få ihop alla mina ägg på det sättet. :) Byggde alltså inte färdigt dem.
 
Sv: Frontierville

Jag har oxå äntligen fått min bookstrap. Har odlat klöver så det sprutat ur öronen. De sista 10 jag skördade, fick jag TVÅ bookstraps.... :crazy: Så jag tänker nog inte så nåt mer nu, lite trött på klöver.
 
Sv: Frontierville

Tack för tipset :) jag fick 2 av de 3 äggen jag behövde på 19 slag.. nu behöver jag energi istället :devil:
 
Sv: Frontierville

Jag har inte fått några nya uppdrag..

Har sju äpplen, en bok, och två globe..

byter gärna en globe mot det en av de som fattas, och ja givetvis äpplen..

Fick aldrig ihop den andra independence day collectionen..
där fattas powderhorn, men jag har sex stycken canonball och teabox..
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 809
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp