Frontierville

Sv: Frontierville

Jag har också kvar powderhorn och hatten, de andra har jag dubletter av som jag kan skicka.

Mitt Inn sköter sig inte alls och vägrar ge mig kaffekoppar:mad: Jag har fått två st av snälla grannar (tack Karin och Naffa!) men behöver en till för att äntligen bli klar. har någon en dublett?
 
Sv: Frontierville

Tack, så gulligt! Kollar din lista för att se om jag kan ge något du behöver!
 
Sv: Frontierville

Jag har en schoolbell över om någon behöver (det fungerar med vissnade potatisar också!), pm:a med facebooknamnet så kan jag skicka! Har dock inte lyckats få ihop globen, bookstrapen och paddeln.
 
Sv: Frontierville

ahh tack..
Var inne hos säkert tio grannar som inte odlat en enda plätt..
tack liksom. och alla var på olika level..
 
Sv: Frontierville

Jag har en schoolbell över om någon behöver (det fungerar med vissnade potatisar också!), pm:a med facebooknamnet så kan jag skicka! Har dock inte lyckats få ihop globen, bookstrapen och paddeln.

Correction, lyckades fp ihop allt utom bookstrapen men skolklockan finns kvar till den som behöver den!:)
 
Sv: Frontierville

Skickar du en bookstrap så ger jag klockan till någon annan behövande (om du nu inte behöver den själv för något annat byte med någon annan?).
 
Sv: Frontierville

Skickar du en bookstrap så ger jag klockan till någon annan behövande (om du nu inte behöver den själv för något annat byte med någon annan?).

Kan ju vara så att jag behöver byta till mig en paddle sen, den har jag inte hittat ännu :crazy: Håller på den en liten stund o ser vad alla besök hos grannarna ger. :)
 
Sv: Frontierville

skam den som ger sig!
Hittade en paddle på shaggys ställe!:bump:

och har en extra bok strap över.;)
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 809
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp