Frontierville

Sv: Frontierville

Då lovar jag att skicka skolmaterial som gåva idag, jag behöver också massor!

Lorelie: jag har addat dig som vän, skicka en vänförfrågan så skickar jag skolklockan.
 
Sv: Frontierville

Du kan få mina böcker och behöver någon annan något hojta, har allt utan klockan!
Jag vill ha powderhorn !!:D
 
Sv: Frontierville

Jag har jätteproblem med mitt spel... hinner göra ett par saker, sen säger den att internet dött och måste uppdatera. Om jag gör nåt o sen går därifrån så slipper jag det, men då är allt orört när jag återvänder. Så jag kommer liksom ingenstans.... vad jag än gör, så är det ogjort när jag återvänder. Skitirriterande.
Har även tappat bort mina "förfrågningar", finns ingenstans att finna, så jag har inte kunnat ta emot gåvor eller skicka ombedda presenter på ett par dagar. Idag hittade jag in bakvägen och har fått lägga ett bokmärke i webläsaren så jag kan gå in den vägen. Så irriterande!!!! :mad:
 
Sv: Frontierville

När man klickar på sawmill så kan man ju få bonus,men jag kan inte se att man faktiskt får något? Har jag missat något? :crazy:
 
Sv: Frontierville

Jag har aldrig fått annat än träbitar från alla träden på gården när jag samlat bonusen från min sawmill. Får ingenting från min foundry heller.
 
Sv: Frontierville

(har själv skickat en massa olja men har noll koll på vad som behövs. Många ändrar ju inte sin önskelista)

Är det en dum idé att göra en liten sammanfattning/lista om vad vi behöver?
Och sedan lägga in vad vi skickat?
Och uppdatera den allt eftersom.
--------------------------------------

Naffa-skolmaterial




AM
 
Sv: Frontierville

Och jag har en känsla av att jag får det uppdraget när jag är klar med att skörda 300 Flax..
 
Sv: Frontierville

det är egentligen ett uppdrag i 3 steg. Börjar oskyldigt med att så och skörda 60 pumpor, sen blir det 300 flax och sen 1500 jordnötter.. jag ska nu också få ihop 1 miljon kr.. och sen har jag 2 uppdrag till..
 
Sv: Frontierville

(har själv skickat en massa olja men har noll koll på vad som behövs. Många ändrar ju inte sin önskelista)

Är det en dum idé att göra en liten sammanfattning/lista om vad vi behöver?
Och sedan lägga in vad vi skickat?
Och uppdatera den allt eftersom.
--------------------------------------

Naffa-skolmaterial




AM


Sar = skolmaterial (har fruktansvärt mkt kvar som måste in till "the limited quest"

Har förresten både en globe och en paddle över till någon som behöver.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 808
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp