Frontierville

Sv: Frontierville

Det funkar ändå inte =S Har skördat 200 ghost chilli i FarmVille, gick genom länken i blivande huset, men har inte fått något för det :mad:

Funkar TI för er? Jag kommer ingenstans, står bara traveling to island när jag försöker (level 118 är jag på)
 
Sv: Frontierville

YES!!

Min älskade son har pokerspelat fram min guldhästsko!!!!!!! :love:

Sätt era ungar att fixa hem grejorna.:idea:

AM
 
Sv: Frontierville

Du måste trycka på ikonen med träplankan som du får upp på den vänstra kanten. Då fungerade det för mig.

Men det där TI fungerar inte alls...får hela tiden out of sync problem
 
Sv: Frontierville

De enda ungarna jag har har päls och säger mjau... jag misstänker att jag får klara mig själv :mad:

Mina har skägg och säger "vov" ;)

Jag har ett 40 tal som säger kack kack kack eller kuckelikuuu samt 2 som är tunga och gärna trampar på mattes fötter när det ska klias :crazy:.
Det blir nog inget hästskokastande för mig med andra ord för jag vill inte spela MW igen (fattade nada), cafe (det bara laggade), poker :confused:, TI (visst jag har spelat men boooring) så det blir väl plankan jag får tag i då. Har ingen lust att lägga tid på en massa "skitspel" har bättre att göra än det. Får se om ni andra anser det värt det så kanske....:D
 
Sv: Frontierville

Haha! Men höns ska väl vara smarta, eller ;)

knapp:
Levlade upp till nivå 6 i poker men fick inte min hästsko :cry:
 
Sv: Frontierville

kl

Nån som har ett bra tips på hur man får fram en törnbuske? Har väntat i två veckor nu och inte fått någon, allt annat växer som ogräs.
 
Sv: Frontierville

Jag har inte försökt detta utan det är bara saker jag läst på annat forum. Problemet har aldrig varit aktuellt för mig eftersom jag röjt väldigt lite plats hos mig så det mesta "ogräset" finns kvar ;)
Som jag förstod det så har andra lyckats med att få fram törnbuskar genom att röja upp de ursprungliga växtplatserna. De nya har "grott" på exakt samma ställe där den gammla blev nerhuggen. Det är altså viktigt att hålla undan gräs o dylikt från den platsen. Tänk på att det inte växer vildmark närmare än 1 staketläng ifrån saker du placerat på marken.Det enda jag har sett gro närmare än så är blommor som kan gro precis brevid grödor.
 
Sv: Frontierville

Någon som lyckat samla till MaffiaWars "grejen" ??

Har levlat upp tre steg, från 11, men inte fått nåt än :mad:

Gräver överallt på Islandsspelet men kommer ingen vart verkar det som. Energi till det spelet är välkommet.

Blir så trött på alltihop!

Och HATAR FarmVille med sina tiotusen popup fönster
AM
 
Sv: Frontierville

Finns det någon som känner sig sugen på att plantera eggplantor under morgondagen?
Har besökt alla grannar nu för idag, men om någon vill plantera eggplantor imorgon blir jag glad!
 
Sv: Frontierville

Tror att du måste gå in via FTV, jag klantade till det och gick in på MW via min vanliga länk och då räknades inte mitt resultat. Så jag har lite kvar innan jag får min spik.
 
Sv: Frontierville

För mig funkar det inte ändå... Har gått via Frontier och skördat 200 plantor i FarmVille, men får ingen bräda ändå!
TI har strejkat hela tiden, traveling to island står det hela tiden. Cafét tycker jag är så dödligt trist så där väntar jag lite (levlade upp till 5 från 4 utan att få något), poker är jag inget bra på, kommer ingen vart där (är på level 2 nu iaf :D) och Maffia har jag inte ens börjat med... Funderar på att strunta i det här faktiskt :mad:
 
Sv: Frontierville

Jag har gått igenom Frontierville och har fått alla grejor utom pokern. Har koncentrationsproblem, så pokern går inge vidare för mig...

Det som i alla fall är viktigt, för Lorelie med flera: Om ni spelar ett spel och är på nivå 5 eller högre, behöver levla EN gång. Om ni är under level 5 så måste ni upp till level 6 för att det ska räknas. Från 4 till 5 gills alltså inte.

Fördelen när man är på så låga nivåer, är att det går fort att levla. Besök alla grannar i cafét och både smaka mat och krydda, så får ni ett rassel av poäng för varje granne. Jag levlade upp tack vare kaffemaskinen och grannbesök :)

Jag gjorde bort mig, satt o levlade i petville innan jag kom underfund med att det spelet inte ens var med :rofl:
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 807
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp