Frontierville

Sv: Frontierville

Jag har fått det där nya hus uppdraget nu. Och man behöver spela poker :eek: för att får en sak till huset. Jag har aldrig spelat poker och jag var inne nyss och tittade på spelet och det ärju inte lätt att fatta något. Nu blev jag riktigt irriterad faktiskt. Vill inte spela poker liksom.
 
Sv: Frontierville

Inte poker, texas holdem :D Fast jag tycker att det är lite fult att man måste spela en massa andra spel för att kunna få ihop grejer, jag håller på och bygger den där hästskokastar banan och måste spela, Farmville, resturangen, Mafia War, texas holdem och något mer för att bli klar...:mad:
 
Sv: Frontierville

Det finns ett nytt hus som man kan bygga men det kräver att du spelar en massa andra spel för att få prylar till huset. Eller 50 hästskor för varje sak...
 
Sv: Frontierville

*kl*

Någon som vet om man kan få fler saker genom att spela de andra spelen, alltså inte bara en pryl? Får man fler kan man ju hjälpas åt så slipper man spela det man inte vill (jag spelar TI ibland ändå tex, men bojkottar MaffiaWars)
 
Sv: Frontierville

Ja, jag hoppas att det går, det vore skönt att slippa spela poker.Mafia Wars har jag spelat tidigare för att få traktorn så nu spelar jag upp de nivåerna som behövs så får vi se vad som händer.
 
Sv: Frontierville

Har öppnat upp FV igen och satt 200 grönsaker.
Kan prova att göra det två gånger och se om jag lyckas få ihop 2 brädor. I så fall skickar jag en.

I maffia Wars är jag tydligen på level 11. Begriper noll av det spelet och klickar bara runt runt. Nån som fattar detta? :
Gain 3 levels (minimum level 8) to unlock your exclusive Railroad Spike!


Island spelet fick jag börja med nu. Level 2. SKITTRÅKIGT!!!!!!

Dom andra två spelen har jag ingen aning om..
får testa, bita ihop och gilla läget :mad:

AM

PS Kör Kafeterian nu. Naffa kass på matlagning och har skickat en massa grannförfrågan för att komma vidare. Nån av er har i alla fall dukat hos mig...
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Jag kan gräva runt på öarna och spela FarmVille om någon annan spelar Poker och Maffia åt mig :D Café world tycker jag är dödstrist (slutade på level 4 en gång för 100 årsen, kravlade mig upp till level 5 idag, men inte hjälpte det :mad:)
 
Sv: Frontierville

Allt utom pokern kan jag stå ut med, tråkigt men dock genomförbart. Men den där pokern? Jag förstår absolut NOLL av det spelet.
 
Sv: Frontierville

Samma här...

Kom på att man nog inte kan ge bort ev överblivna saker, man behöver ju bara en av varje, och man kan ju bara lägga till saker på önskelistan om man redan har en? (om det inte är collections då)
 
Sv: Frontierville

Gå in till spelen via "huslänken" i FrontierVille. Läste att man måste göra det för att fåbonusen.
 
Sv: Frontierville

Man behöver inte lägga till i önskelistan för att kunna skicka! :) Om du har en grej du vill ge bort så klickar du bara på det lilla paketet som finns i rutan (brevid lägg till i önskelistan-knappen)
 
Sv: Frontierville

Jag surnar på detta... hatar både maffia, café och petville. Yoville är tråkigt, poker är skittrist..... och i både caféet och yoville är jag högt levlad redan, så det tar evigheter att levla upp...... skit oxå.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 807
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp