Frontierville

Sv: Frontierville

Fast jag har levlat upp från 0-7 på poker samt gått in i spelet via frontier... :( gah jag blir så trött!
 
Sv: Frontierville

Ääääntligen! TI är klart, och CW är klart =) (där kom jag på att man kan besöka grannarnas "utanför cafét" så fick man 50 cp på en gång =D Gick jättefort då :D
 
Sv: Frontierville

Men du kan väl Maffiaspelet?

Min son sa att man ska ha en sak i beräkning där.
Jobben ska ge så mycket XP som möjligt om man tänker på hur mycket energi man gör sig av med..

Men, nåt jag kan hjälpa till med? Skicka nåt? Level 14 hamnade jag på till slut.

Och övriga här av mina grannar?
Skriv här om jag kan hjälpa er med nåt i dom andra spelen. Eller nåja.
Inte Pokerspelet för där är jag helt nollad.


AM
 
Sv: Frontierville

Nu har jag både lärt mig spela poker, tycka att det är kul (speciellt när man vinner med stege o färg o såna saker :) ) och fått ihop min grop :)
 
Sv: Frontierville

Ni som fått ihop gropen, vad är grejen med den? =)

Helt värdelös egentligen... Man får ett kast gratis. Man slänger då en hästsko och får poäng efter hur nära stolpen man kommer. Olika poäng ger olika priser. Efter den första skon får man ta av sina lucky horseshoes.... för att kanske få en gris eller om du har riktig tur, en energi.....
Jag offrade ett par skor, och fick två grisar, en blixt med 1 energi och en blixt med 2 energi.
Inte värt allt slit.... :grin:
 
Sv: Frontierville

Man får kasta hästskor hos sina grannar också:bump:

Min är precis klar så kom och testa
 
Sv: Frontierville

Nej, du får kasta gratis hos grannen, åtminstone var det så för mig. ETt kast hos varje granne.
 
Sv: Frontierville

Tyvärr kostar det hästskor dagen efter...Inte värt om du frågar mig. Betala en hästsko för att vinna ett körsbärsträd:rofl:
 
Sv: Frontierville

Är det altså bara ett fritt kast/ bana? Gäller det även ens egen bana? Nej jag har inte börjat bygga än eftersom jag inte vill spela de flesta av spelen och ska jag göra det ska jag ha chans att "vinna" något på det.
 
Sv: Frontierville

Jag tror att det är ett fritt kast per bana. Jag klantade till det idag på min egna bana och förlorade en hästsko pga av det.
 
Sv: Frontierville

Typiskt Zynga! Först "tvinga" folk att spela ett antal spel de inte vill och sedan kostar "belöningen" riktiga pengar. Smart uträknat
 
Sv: Frontierville

Äntligen! Klar med de :devil: nötterna!! Finns dock massor sådda kvar så kom gärna och skörda de som behöver :D

Väntar på nya uppdrag,fick ju ett med vatten men det gick ju fort...

Har ju iofs banan att färdigställa....poker var kul men uj så segt :grin:
 
Sv: Frontierville

Gud så snabb du är! Jag tror vi fick uppdraget någorlunda samtidigt och jag har knappt hunnit skörda någonting alls.:D
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 804
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp