Frontierville

Sv: Frontierville

Level 53.
Gick snabbt att levla på de lägre nivåerna, men nu går det lite trögare..
Har inte spelat så mycket den sista veckan..
 
Sv: Frontierville

Jag är på level 73 men jag kämpade hårt för att komma dit eftersom jag behövde fler hästskor så att jag skulle kunna köpa ett mysteriedjur. Och vilket djur fick jag i boxen...? En blå sköldpadda:mad: Hade helst velat ha en hermelin eller en lama.

Vilken nivå har er granne med högst level? Jag har några som har farmen fylld med höns så de ligger högt, den högsta har level 82 och han drar ifrån starkt.
 
Sv: Frontierville

Oj jag blev helt kär i din blåa sköldpadda. Detta trots att jag inte brukar gilla djuren i felaktiga färger. Detta var dock en underbar blå färg.
 
Sv: Frontierville

Du är min högstlevlade granne tror jag


*kl*
Börjar tröttna nu, det är så himla trist att inte ha några uppdrag att göra :mad: Har bara jordnötterna och miljonen, hur kul är det på en skala :grin:
 
Sv: Frontierville

Samma saker här. Jag jobbar dock på att inte komma upp i miljonen just nu eftersom jag ligger efter så kraftigt med planterandet av nötterna. Jag har 100 fler "skördade" än planterade och då växer det ju dessutom ca 100 st på gärdet som ökar det hela till 200. Försöker utnyttja pengarna till att plantera ikapp och sedan ta bort det men det tar ju sådan tid med 1 popup/sådd ruta.
Undrar när de där skyltarna ska ge oss något nytt att pyssla med? De har stått där sedan starten men inget händer ju :confused:
 
Sv: Frontierville

Jobbar inte heller med miljonen, det kommer nog ändå... Precis som med den halva, blev lite sur när de bara tog alla pengar för mig utan anledning :p (skördade lite för mycket jordnötter på en gång...)
 
Sv: Frontierville

Oj jag blev helt kär i din blåa sköldpadda. Detta trots att jag inte brukar gilla djuren i felaktiga färger. Detta var dock en underbar blå färg.

Jo, färgen är läcker. Jag älskar blått. Du har rätt, den är faktiskt ganska söt.
 
Sv: Frontierville

Jag har inte kommit lika långt som många här, har fortfarande massa uppdrag!
Just nu letar jag runt hos mina grannar efter en vissen solros. Någon som vill plantera en och låta den dö? =)
 
Sv: Frontierville

Jag börjar tröttna på spelet...
Det händer inget nytt, "coming soon"...ja, jo, eller nåt...:grin:

Sen är det så jäkla surt att man inte kan hjälpa till och klicka hos alla grannar för att ge saker. Många av dessa kan man inte använda/skicka vidare och ganska fort blir inventory fullt...kul.
 
Sv: Frontierville

har också börjat tröttna..

är inne och kollar till fv med någon gång i bland, det jag blir mest trött på är att det tar en hel evighet att ta emot alla gåvor.. :(
 
Sv: Frontierville

Nu har det väl kommit ett uppdrag igen, att så 60 potatisar och tenda 20 grannars potatisar. Men är det någon av mina grannar som HAR potatisar då???? :( Har varit hos 30 pers nu, varav TVÅ haft pärer i sina land. Detta uppdraget kommer ta tid om detta ska fortsätta.

Kan inte alla sätta lite potatis?? *ber snällt*
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 802
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp