Frontierville

Sv: Frontierville

Känner mig mobbad, jag har inte fått något potatisuppdrag :cry:

Har iof inte plats att odla några heller, jordnötter överallt :D Fast det uppdraget är slutfört, så nu ska de bara mogna o skördas :bump:
 
Sv: Frontierville

Tar tillbaka det andra inlägget :D Har fått uppdraget, och lyckats klämma in 60 potatisar trots hela gården full med jordnötter :angel:
 
Sv: Frontierville

Shipping labels behöver du till potatisuppdraget.

Nu börjar jag ledsna rejält på detta spel som aldrig tycks fungera. Jag har samlat ihop till flera av "Badges" och inte fått min belöning! Hur surt som helst. Och samma på potatisjobbet, där fick jag aldrig mina 10 oxar som utlovades. Mycket trist. Ser andra som lägger ut sina belöningar på samma jobb, men jag får inget. Och i måndags var jag utestängd från spelet under halva dagen, men jag var tydligen inte ensam om det.
 
Sv: Frontierville

har en massa massa uppdrag och jag som bara har internet då o då.. kommer aldrig bli klar :(
 
Sv: Frontierville

Å de få grannar jag har så vet jag inte om de får sätta äggplantor... Nu har jag letat i tre dagar efter 3 ynkliga plantor....
 
Sv: Frontierville

och så råkade jag sälja min häst av misstag!:eek:

Jag blir så less på mig själv, har inga hästskor att köpa nya för heller eftersom min gröna sköldpadda (inte ens en kul färg!:mad:) tog de sista.
Jag får sluta spela när jag är trött!:idea:
 
Sv: Frontierville

O så hade jag en snäll vän som planterade igår... Men då hade jag ju redan varit hos henne... TYPISKT!!!
Hon får gärna vara lika snäll imorgon ;)
 
Sv: Frontierville

Jag har ett helt gäng vissnade potatisar om någon vill komma dit och "tenda"!
 
Sv: Frontierville

Nu har man ändrat på de "tools" som man får när man har hjälpt en granne och postar meddelandet om det. Nu kan man få vanliga verktyg också och inte de där "Tools" som man inte behöver så många av. Så nu kommer jag att börja posta meddelandet igen när jag har besökt någon. Ville bara tipsa eftersom jag antar att många har slutat att posta meddelandet om besöket.
 
Sv: Frontierville

Tack för den upplysningen :laugh:. Då ska jag börja posta dem och även börja plocka dem när någon postar.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 802
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp