Frontierville

Sv: Frontierville

kl

Äsch..
Naffa ser dåligt. Har plockat ogräs hos en granne och EFTERÅT så såg jag skylten Hands Off...

Nu är det i alla fall på väg en massa nya uppdrag :)

Hur bär man sig åt att levla upp till över 80?

AM
 
Sv: Frontierville

Jag gissar att det du just lagt ner är en bra väg nämligen "chickenfarming".
1000 hönor och ett hönshus ger 1.000 XP/dag
1000 hönor och 10 hönshus ger 10.000 XP/dag
Kan du då komma in till datorn varje gång hönsen blir klara så är det bara att räkna ut hur många hönshus du behöver för att plocka maximalt med XP under din vakna tid.
Jag tror dock jag hoppar över den strategin.
 
Sv: Frontierville

Fast jag har grannar som levlar upp fort utan tusentals höns...

Mina är i alla fall borta till stor del och skall så förbli :D

AM
 
Sv: Frontierville

jag går in och odlar imorgon kväll, är ju så kort odlingstid på de jävlarna så hinner aldrig skörda innan de vissnat :(
 
Sv: Frontierville

*kl*

Hur i all världen blir man av med sina gift? Får hela tiden veta att jag har för många och kan inte ta emot fler. Har ett helt gäng sadeltvålar bl.a. och de går ju inte att använda.
Och då får man ju ett cloth varje gång man besöker någon? Har gjort några fancy clothing, finns det andra sätt att bli av med dem?
 
Sv: Frontierville

Det meddelandet fick jag också upp.
Sålde massor av mina gift men fick upp det ändå.
Idag står det istället att jag har gift och ta emot men när man går in där så finns det inga.
 
Sv: Frontierville

KL

Men vad tusan då, när man äntligen var klar med potatismålet så får man ett till likadant
 
Sv: Frontierville

Och jag kan inte alltid skicka presenen när jag varit hos mina... Känns ju lite taskigt när de varit snälla mot mig....
 
Sv: Frontierville

Nä, present kan inte jag heller skicka... Men nu kan jag hälsa på grannarna om jag går via skylten som ber mig besöka en specifik granne
 
Sv: Frontierville

KL

Morrar på spelet nu :( Två dagar i rad har jag haft problem med färdiga uppdrag. När jag fått ihop det som behövts, har jag varit tvungen att uppdatera, när jag kommer in igen får jag inget meddelande att det är avklarat, men har fått nytt uppdrag, anar väl att jag fått lite xp i alla fall, men man ska väl kunna se vad man fått för reward och sen kunna dela med sig?

Sen seeeegar det heeela tiden. Suck.
 
Sv: Frontierville

kl

Kan någon vänlig själ förklara för mig varför det står Burns Rush då man klickar på hjälpande grannar?

Hittade nån avhandling om det ¨på Frontiervillefacs men fattade inte :confused:

AM
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp