Frontierville

Sv: Frontierville

Lite störigt är det iaf.... MEn det kanske kommer ett uppdrag där man ska ha många grannar inne på tomten samtidigt kanske... ???
 
Sv: Frontierville

OBS! Nu gissar jag.
Jag tror att det har med tullhuset att göra. När man låtit grananrna hjälpa till och man efter det går till tullhuste och sammlar så får man "saker" från dem, trä, mat, coins osv. En gång hade jag missat att låta en granne hjälpa till i det läget och jag tror inte att jag fick något från den. Det är dock lustigt att de stannar kvar efter att man tryckt collect. Man kan nämligen inte samla på sig dem till nästa gång det är dags att "skörda" tullhuset utan de försvinner om man laddar om eller efter en viss tid.
 
Sv: Frontierville

Det märkte inte jag av att jag fick... Skalåta lite fler stå kvar där nu när det ska vara så kanske :)

Välkomna in!
 
Sv: Frontierville

Mina mål buggar som fasen.
Har klarat målet med vägarna för flera dgr sedan men ändå kommer det upp varje gång jag loggar in att jag klarat det. sedan får jag göra om målet med oxarna hela tiden
 
Sv: Frontierville

*knapplån*

flera än mig som har problem med denna typen av gåvor/hjälp
"I'm building a Cabin in FrontierVille, and I need hand drills, bricks, paint buckets, hammers and nails! Can you send some? "
när jag klickar så får jag bara upp en vit ruta och kan därmed inte hjälpa till :(
 
Sv: Frontierville

Japp hela tiden... Jag har börjat trycka ignore på de och sedan försöka komma ihåg vad folk önskade och skickar presenter...

Och tullhuset buggar för mig hela tiden, jag flyttar och matar de där j*kla oxarna men ändå är det tillbaka nästa gång jag går in... *suck*
 
Sv: Frontierville

Det där har aldrig fungerat för mig så numera trycker jag ignore och försöker komma ihåg (vlket jag nästan aldrig gör). För mig har det alltid tagit mig till "giftpage" och så har jag fått välja bland allt och sedan välja vänner. Har jag då skickat något till personen de senaste 24 h så finns den som vanligt inte med på listan.
 
Sv: Frontierville

Japp hela tiden... Jag har börjat trycka ignore på de och sedan försöka komma ihåg vad folk önskade och skickar presenter...

Och tullhuset buggar för mig hela tiden, jag flyttar och matar de där j*kla oxarna men ändå är det tillbaka nästa gång jag går in... *suck*

Har precis samma problem, verkligen irriterande.
 
Sv: Frontierville

mina kycklingar är super små.. och ändrar inte storlek när dom blir större.. behöver förstorningsglas snart
 
Sv: Frontierville

När jag försöker ge mina grannar måttband, galgar eller vad det nu är får jag alltid upp All outta rewards.
Så irriterande!
Fler som råkar ut för samma sak?
 
Sv: Frontierville

Ja jag också, jättestörande.

Inte blir jag av med målet med oxarna heller trots att jag gjort det två gånger.
Suck...
 
Sv: Frontierville

*knapp*

En jag pratar med nu är på level 13 har bara fått 2 hästskor hittills - någon som kan svara på varför? :crazy:
 
Sv: Frontierville

tror inte det, hon säger att hon bara använt en sko allt som allt. Men det är väl förmodligen en bugg (som är så ovanligt i detta spel ;) )
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp