Frontierville

Sv: Frontierville

det är för dom som köpt på sig en massa för att få mycket energi så får dom nu chansen att sälja tillbaka och "tjäna" lite på det.
 
Sv: Frontierville

*kl*

Undrar när de tänkte sätta ut nya uppdrag. Jag har inte ett enda, och hur kul är det :mad: Tröttnat rejält nu när det inte finns något mål att nå. Bara odla grödor för sakens skull är inget kul :mad:
 
Sv: Frontierville

*kl*

Undrar när de tänkte sätta ut nya uppdrag. Jag har inte ett enda, och hur kul är det :mad: Tröttnat rejält nu när det inte finns något mål att nå. Bara odla grödor för sakens skull är inget kul :mad:

Funderar på samma sak. Ska jag odla grödor så kan jag lika gärna spela FarmVille istället (vilket jag iofs gör) det är bättre för den saken.
Undrar när de tänker "öppna upp" skyltarna.
Det ska enligt uppgift vara nya uppdrag på gång (Halloween). Undrar om det blir samma elände som med klöverodlandet för att få en ful "skolbuss" och det där eländet inför 4 juli?
 
Sv: Frontierville

Hur ser ni vad era grannar vill ha, t.ex. elbow grease, shipping labels o.s.v.
Måste ni gå in på varje grannes fb-sida för att se om de ev. vill ha nåt, eller kan man se det på nåt bättre sätt?

Mina grannar är alltid så snälla och skickar det jag vill ha.
Det känns som om folk vet nåt bättre sätt att få reda på vad man behöver än att gå in på varjes sida (som jag gör)?
 
Sv: Frontierville

Väljer du "neighboursknappen" så står det en uppställning för varje granne!

Hur dödar man sina "spökvarmints"? Mullvaden hittar jag banne mig inte igen men de andra som jag faktiskt hittar vägrar min person gå och slå ihjäl? Jag klickar och klickar men noll och intet händer. Surt.
Jag är dessutom gramse på att man tydligen måste ta emot epost från Zynga för att gå klart sin Jack Lantern. Utpressning på hög nivå:mad::p
 
Sv: Frontierville

Aha! Då ska jag leta efter det! =)

Jag var tvungen att gå från min farm, till en granne eller nåt. När jag kom tillbaka sen såg jag spöket och kunde skrämma iväg det.
 
Sv: Frontierville

Det där är trist om man inte vill ha posten. Jag har godkännt det tidigare men ändå måste jag godkänna igen för att få saken :confused:.
Det jag tycker är tristas är att man återigen måste ut och jaga grannar. Jag vill egentligen inte ha fler för jag hinner inte med att besöka alla de jag redan har. Iofs så tappar man ju grannar ibland iom att vissa slutar spela så...
 
Sv: Frontierville

Jag upptäckte att man behöver inte få nån ny granne för att få grejen (kommer inte ihåg vad det var)
Klicka på invite och cancel när det kommer upp en icke fv-spelare. Tillslut fck jag upp en som redan är granne och som juh är mer vänligt inställd att hjälpa en med spelet. =)
 
Sv: Frontierville

Kan ni spela? Det bara kraschar för mig hela tiden. Har varit så sen igår. Helt hopplöst tyvärr. Jag försöker göra mina uppdrag men det går bara inte när spelet kraschar direkt.
 
Sv: Frontierville

Kraschar hela tiden, börjar bli less..... Det går inte att slå ihjäl spöken i fullskärm heller, händer ingenting när man klickar. Ibland får man uppdatera för att kunna se spökena osv.
 
Sv: Frontierville

kl

Jag blir så irriterad när man ska handla nåt till ett uppdrag, så upptäcker man att man saknar 2 grannar. Suck!!
 
Sv: Frontierville

Jag tror det blir så tungrott för att det är så mkt som ska röra sig nu när det spökas överallt...
Man skulle kunna klicka bort alla animeringar så skulle ju spelet gå i ett nafs.. Precis som man klickar bort ljudet.
Jag behöver inte se mina djur picka efter mat direkt ;)
 
Sv: Frontierville

BTW
VArför i HEL***E vill inte min sista huvudlösa fan visa sig hos mina grannar??? Är här många som fått ihop alla 5???
 
Sv: Frontierville

BTW
VArför i HEL***E vill inte min sista huvudlösa fan visa sig hos mina grannar??? Är här många som fått ihop alla 5???

Fick ihop den igår. Men han visar sig inte hos varje granne, men det är bara att besöka vidare.
Upptäckte att har man inte tillräckligt med energi och bara skrämmer 4 ggr på ett ställe å energin tar slut, är han borta om man försöker komma tillbaka sen. Så man måste ha tillräckligt med energi innan.
 
Sv: Frontierville

Tro mig.... jag tankade full tank och begav mig... Har besökt 20 grannar utan att han dykt upp på ett enda ställe idag.............
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp