Frontierville

Sv: Frontierville

Tools kan du få när dina grannar besökt dig. Problemet är att jag tror du ställt in att ingen ska få posta något på din sida för jag har aldrig lyckats posta meddelandena när jag besökt ditt ställe.
 
Sv: Frontierville

Tools får du inte alltid när de besöker. Du kan likaväl får andra redskap då men när man hyr någon får man alltid Tools... m det nu inte blir fel o man får en blank ruta ;)

Nafa- jag har en av mina grannar som precis nu vill ge bort en cannonball... Men man kan ju inte skicka den vidare...
FAst du har ju en- kanske du har samma problem som jag o rätt vad det är så funkar det o man kommer vidare... Jag letade ju huvudlösa ryttare i 3 dagar....
 
Sv: Frontierville

Nafa- jag har en av mina grannar som precis nu vill ge bort en cannonball... Men man kan ju inte skicka den vidare...
FAst du har ju en- kanske du har samma problem som jag o rätt vad det är så funkar det o man kommer vidare... Jag letade ju huvudlösa ryttare i 3 dagar....

Men jag har ingen canonball än i alla fall. Och krånglat har det nog snart gjort i en vecka minst..varje gång jag får tag på en så startar hela spelet om igen och kulan är borta.

Kommer inte vidare. :(
Hittar heller ingenstans om att kunna fråga grannar om den.
Och nu har jag ingen koll på vilka här som är mina grannar heller.
Naffa snurrig :crazy: och så blir jag tjurig när man inte kan fortsätta med spelet :mad:


AM
 
Sv: Frontierville

Nu har jag lyckats sälja bort nästan alla djur. Jag brukar kunna göra några moment innan spelet kraschar så det har tagit lång tid. Men spelet fungerar fortfarande inte för mig...Sen i fredags så har det varit så här.
 
Sv: Frontierville

Kanonkulan får du när du röjer gräs hos en granne. Jag fick den direkt när jag var hos en granne.
 
Sv: Frontierville

Jag vet det.
Har fått ihop säkert 50 stycken.
MEN direkt efter man fått tag på den så startar spelet om eftersom det blir error och sen är kulan borta.

Ger upp det här nu för den går inte att få

AM
 
Sv: Frontierville

Någon som har gjort målet med 1500 jordnötter?
Tycker jag sår och skördar hur mycket som helst men ändå så ändras inte antalen som jag sått/skördat. Vill ju bli klar med det målet ju
 
Sv: Frontierville

Jag blev just klar med det uppdraget. Men för mig syntes det i uppdraget direkt jag sått eller skördat.

Jag har äntligen fått mullvadsspöken och lyckats döda dem men Frontierville fortsätter att vara mer än lovligt segt....
 
Sv: Frontierville

*kl*

Någon mer än jag som inte har några uppdrag? Halloweenuppdragen är slutförda, och de vanliga är också slut. Huuuur tråkigt som helst :(
 
Sv: Frontierville

Jag har mullvadsinvasion... :grin:

Jag har skickat inbjudningar till höger och vänster nu, men ingen ny granne i sikte. Hur gör man då? Jag måste ju ha en till granne för att få köpa gravstenar för att göra färdigt ett av uppdragen.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 799
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp