Frontierville

Sv: Frontierville

Tror det... men är osäker...
Pilot.jpg
 
Sv: Frontierville

:mad:
Måste nu bläddra igenom varenda granne för att se nåt om Frontierville.

Tydligen har jag någonstans på vägen blockerat infot till min startsida.

Letat överallt om hur jag löser problemet med att återfå infot.

Men nej. hittar inte.

KAn någon hjälpa mig?

I FB hjälpen står det att jag skall gå på sekretess-vidare applikation/webbinställningar osv.
Funkar inte då det inte finns nånstans ett alternativ om hur jag skall åter se vänners applikationshändelser angående frontierville..NÄ

Vill liksom gå in på länken Spel till vänster och hitta alla era inlägg där

AM
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Om det fungerar som tidigare, vilket det säkert inte gör eftersom de ska ändra allt hela tiden, så gör du enligt följande. 1. Välj toppnyheter (det fungerar inte med senaste) 2. Skrolla längst ner och tryck på "redigera inställningar". 3. Plocka bort FtV från listan över applikationer
 
Sv: Frontierville

Kan någon låna ut en Coleslaw från gabbagecollection till mig?

Lyckas inte slutföra uppdrag 3 där.

Skickar tillbaka den sen.


AM
 
Sv: Frontierville

kl

Hur får jag bort den där :devil: popupprutan med förfrågningar. Den kommer ivägen och jag får inte bort den. :mad:
Jag har besvarat alla förfrågningar och den ligger ändå kvar.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 798
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp