Frontierville

Sv: Frontierville

*kl*

Iiih! Jag blir tokig! Har försökt åtgärda det där med att jag inte ser mina grannars förfrågningar, men jag fattar inte vad jag ska göra. Kunde sånt förut, men det ska ju ändras så mycket hela tiden... :(

Dessutom har jag inte fattat hur jag ska skaffa en till unge. Hjälp någon?
 
Sv: Frontierville

*kl*

Iiih! Jag blir tokig! Har försökt åtgärda det där med att jag inte ser mina grannars förfrågningar, men jag fattar inte vad jag ska göra. Kunde sånt förut, men det ska ju ändras så mycket hela tiden... :(

Dessutom har jag inte fattat hur jag ska skaffa en till unge. Hjälp någon?

Angående förfrågningar så kolla inlägg 891 här.

Ungen "köper" du på marknanden.

AM
 
Sv: Frontierville

jag skulle precis svara att jag inte heller fått nån men hade 5 kvar att skörda och då fick jag den :D
 
Sv: Frontierville

Tack tack, men jag lyckas inte förstå hur jag ska blockera spelet. Jag fattade det innan de ändrade så mycket. Tycker att jag gått in överallt och kikat, men inte hittat någonstans jag kan blockera det på. :(
 
Sv: Frontierville

Du ska inte behöva blockera spelet för att få tillbaks det. Har du blockerat spelet av misstag ska du följa den instruktionen. Nu har det dock blivit något annat konstigt nämligen att det ibland inte kommer upp någon spelfeed på startsidan. Då hittar du spelfeeden under "spelförfrågingar" till vänster på sidan. Tryck där och rulla förbi de 3 första "inläggen" som är gåvoförfrågningar så finns feeden där.
 
Sv: Frontierville

*kl*

Är det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att vissna en solros åt mig? ´Har haft det uppdraget rätt länge nu och det vore så skönt att bli av med det.

Hälsningar
Anna A
 
Sv: Frontierville

Jag kan låta en stå kvar till dig. Den vissnar nog inte förrens i morgon iom att den blir klar först ikväll.
 
Sv: Frontierville

Tack!

Just nu verkar det inte spela någon roll hur lång tid det tar, frontierville fungerar inte idag, och senaste timmarna har farmville strejkat också (och naturligtvis har jag hallon på tillväxt).

/AA
 
Sv: Frontierville

Inget problem, de får stå ett tag. Säg till när du inte behöver dem längre så rensar jag då :). Detär nog för övrigt först nu de kan tänkas börja vissna.
 
Sv: Frontierville

Alltså jag har noll koll på alla förfrågningar som jag skickar kors och tvärs..bara så ni vet.
Känns som jag spammar hela bunten här :crazy:

AM
 
Sv: Frontierville

Det är lite trist att man måste spamma sina vänner och framförallt att de envisas med att försöka få en att spamma sina icke spelande vänner. Jag tror jag tryckte fram frågan om skeden sisådär 15- 20 ggr innan jag äntligen fick upp en granne. Helt ärligt fattar de inte att mina icke spelade vänner vet om att spelen finns men inte är intresserade av att spela :confused:
 
Sv: Frontierville

Men ta en gemensam vän med någon annan här och be den som spelar att trycka. Så gör jag ;) Trycker för glatta livet även på era när de syns :)

Till feasten ska man ha 20 RSVP så det är bara att klicka på. Och ÖVERÖS med free gift är ni snälla... 40 av varje är inte kul att fråga efter.
 
Sv: Frontierville

Ibland går jag in o kollar om grannarna nyligen lagt upp saker genm att klicka på dom eller leta bland mina vänner. Har då du frågat efter en sak så kan jag klicka därifrån med.

Just när du ska invite får man klicka tills det blir nån som spelar- kan ta många omgångar...
 
Sv: Frontierville

Hur hittar man länken för att kolla vilka vänner som använder automatiska samlare? Jag har en länk för Gamers uinted sparad, men det kan finnas flera samlare vet jag men jag vet inte hur jag ska kunna kolla vilka som använder sånt. Har rensat bort en del personer idag som fortfarande har appen istallerad.

to do this to protect my other neighbors from cheaters.

http://www.facebook.com/social_grap...class=AppUserManager&edge_type=mutual&start=0
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 798
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp