Frontierville

Sv: Frontierville

Jag har faktiskt slutat spela, tycker inte det är kul när det är så förbannat svårt att utföra uppdragen, jag hinner inte med, dels att få ihop allt, sen besöka grannar är ett rent helvete såååå seeeeeeegt..

kanske spelar senare, vem vet, men inte just nu.
Vill någon ha något speciellt, skicka en förfrågan så kan jag se om jag har det.
 
Sv: Frontierville

Det nyaste uppdraget är ju ett skämt, 40 stycken av all mat och 20 rsv

Haha då kanske de där som gnäller på Zyngas forum om att uppdragen går för fort håller tyst. undrar hur :devil: jag ska få ihop 20 rsvp när jag har svårt att få ihop 5 st. Hur många skedar behövs? Har skickat ut minst dubbelt så många förfrågningar som jag behöver skedar men har ändå svårt att få dem :( och jag misstänker att jag inte är den enda som har problem. Varje förfrågan börjar ju dessutom med att man får "leta upp" en granne innan man kan skicka iväg den.
 
Sv: Frontierville

Jag har också tröttnat lite. Det är så träligt när det är så segt och dessutom finns det ingen känslighet när man ska tex mata djuren. Man får flytta runt dem ibland för att komma åt det som är halvt bakom. I Farmville har jag träd som knappt syns bakom framförvarande men ändå kan jag skörda dem utan problem. Varför denna skillnad?
 
Sv: Frontierville

Ja- o så kan man ju låsa in gubben och skördegrejerna i fv så att man slipper vänta på att den ska traska rundor.... Men jag öppnar inte min fv längre... Blir kräkfärdig bara jag tänker på det. Blir ju säkert lika här med snart ;)
Jag klickar som en galning så fort jag ser en rsvp el sked till allt o alla. Tur man är föräldraledig så man har lite tid över ;)
20 av varje hade varit mer normalt.... Men gå in till era grannar o klicka på borden så kmmer det ibland lite kalkoner o sås o så....
 
Sv: Frontierville

Jag kände så om Farmville ett tag jag med men sedan combinen kom så är det ritkigt kul igen. De har även gjort endel andra förbättringar. Jämfört med för 1 år sedan så är spelet rena drömmen att ladda och spela, inte hälften så mycket segande. Ibland få man dock den där :devil: kon men vanligen räcker det att ladda om en gång så funkar allt igen.
I Frontier får jag mer laggande, "a great game ..." och "the blasted internet went..." än jag fick i Farmville när det var som värst. Just nu spelar jag nästan bara när jag ser att det kommit ett nytt uppdrag. Besöka grannar orkar jag knappt göra. Lyckades med 3 eller 4 igår men fy så segt det var.
Jag försöker dock skicka saker till folk via feeden så jag hoppas jag inte är en alldeles för hopplös granne.
 
Sv: Frontierville

BÖrjade med spela FV igen när man fick kombinen, är ju ASTRÅKIGT att först skörda, sen pjölja sen så, tappade musten lite^^
Men nu så pillar jag där inne igen, dock ser min farm ut som ett bombnedslag haha
 
Sv: Frontierville

Haha! Jag tror att jag är lite duktigare på att besöka grannarna igen. Men jag blir lite sur på mig själv när jag glömmer att skicka free gifts när jag själv vill ha... Jag har jagat ihjäl mig på dessa satans maten....
 
Sv: Frontierville

*kl*

Jag blir tokig på rsvp, jag kan inte skicka sånna! Händer ingenting utom att det står att grannen är inbjuden, men det kommer inte upp något hos grannen eller på feeden :crazy: dessutom har jag ju inte fått en enda, och så taskiga hoppas jag inte folk är :p Själv försöker jag skicka till alla som frågar, och lite till =)
Grannarna orkar jag inte besöka, är på tok för segt :mad:
 
Sv: Frontierville

Vad gör detta "gamers united"? Jag hade ingen aning om att jag uppenbarligen hade detta (borttaget nu) och har då aldrig haft den minsta glädje av detta vad jag vet :confused:.

/AA
 
Sv: Frontierville

Som jag har förstått det så samlar applikationen upp allt som man lägger ut i feeden. Gåvorna samlas ihop så att de som har appen bara kan sitta och samla allt som läggs ut på ett enkelt sätt. Det går ju snabbare att bara sitta och klicka allt som kommer den vägen än att sitta vid feeden och samla och få en massa meddelanden om att saken redan är tagen. Tror jag i alla fall. Jag har inte brytt mig om att ta reda på det. Det är andra spelvänner som har skrivit om att applikationen förstör spelet.
 
Sv: Frontierville

OK, det fenomenet är jag ju ute för väldigt ofta (att allt är "slut"), men jag trodde att det var att vederbörande hade många aktiva grannar, där ser man vad fel jag hade :o.

/AA
 
Sv: Frontierville

Som du skriver Alazzi så samlas alla bonusar och saker in automatiskt. Den som använder appen behöver inte sitta och ta hem dem själva, utan kan bara håva in alla godsaker. Det känns oerhögt orättvist mot oss som kämpar och spelar fair play. Jag blockerar personerna från att se mina inlägg tills de skrivit till mig att de tagit bort appen, då kontrollerar jag det och om det stämmer tar jag bort blockeringen. Om någon inte hör av sig eller inte vill ta bort appen så ryker de som vänner helt. Har hittills inte hänt.

Man kan gå in på de olika apparna och titta på dess framsida. Där står det oftast X av dina vänner använder applikationen. Nu har det kommit någon ny, frontierville-bonus tror jag den hette. Än så länge ingen av mina vänner som har den.
 
Sv: Frontierville

Jag kickar grannar som har det och hoppas i min tur att de gör likadant. Det blir ju inte rättvist för 5 öre.
 
Sv: Frontierville

Om inte Zizzy uppmärksammat mig på vad jag lyckats gå med i hade jag fortfarande varit med. Vad finns det för sådana applikationer? Jag kanske är med på fler ställen?

/AA
 
Sv: Frontierville

Men det är ju stor skillnad på appar som samlar gåvor/bonusar så att man har de överskådligt (som på feed:en) jämte de som samlar gåvorna automatiskt.

Som jag har fattat det samlar >>gamers united<< automatiskt in gåvor/bonusar och det är ju lite fusk.

Jag har inte kunnat komma in på feed:en på flera månader (nu går det) så jag har fått sitta o klicka på alla mina spelande vänner. Gissa om det tar tid när man som jag sitter på mobilmodem med dålig mottagning.

Att det är slut på gåvor/bonusar beror på att det är gräns satt dels för hur många som kan samla den, dels hur många den man skickar till kan ta emot och dels hur många man själv kan ta emot.
 
Sv: Frontierville

Nu har jag försökt kolla över mina appar så att jag inte har något mer som förstör för mina grannar (samtidigt som jag inte har haft den minsta nytta av eländet).

Är det någon som har namn eller länkar till vad andra liknande appar får ni gärna lägga ut det här så jag kan kolla.

/AA
 
Sv: Frontierville

Om ni vill fixa den blåa rosetten på "They of Mystery" så lös in era "Thanksgiving" gåvor i form av paketet. När ni öppnar paketen så räknas dessa och då kan man få den blåa rosetten utan att behöva köpa dyra mystery boxar.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 797
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp