Frontierville

Sv: Frontierville

Det är ett av rosettuppdragen. Klicka på din rosettsymbol så ser du vilka olka saker du kan få rosett på.
 
Sv: Frontierville

:rofl::rofl::rofl:

Och här sitter jag och klickar hejvilt kors och tvärs på Frontierville.. :rofl:

Men när vi ändå håller på och rör till det.
Hur har vissa lyckats få tag på lådor som finns på gården?
Ser ut som öppningsbara presenter.
Några av mina grannar har sådana.

AM
 
Sv: Frontierville

Rodnar klädsamt! Det är ju i Farmville och inte i Frontierville:o:o:o

Hä hä hä.

Btw, fick en av dina gifts inna i dag, inte ofta som man får det hehe..

har du någon bra granne som inte har typ miljoner vänner som spelar mycket så skicka gärna över till mig. Folk har ju iaf chans att få mina gifts^^
 
Sv: Frontierville

Men det borde bli bättre nu när jag har rensat bort dem som hade gamers united appen? Men jag vet att jag har för många spelvänner. Det blev helt hysteriskt när jag fastnade i Mafia Wars...då "behövde" jag ju många spelvänner. Men jag har börjat att rensa bort folk.
 
Sv: Frontierville

Måste fundera på vem som kan vara bra. Många av de bra har ju slutat spela verkar det som.
 
Sv: Frontierville

*kl*
Har precis hittat till detta spel. Mycket roligare än Farmville! (Även om det faktiskt var en uppmaning från FV som gjode att jag började med FrV)

Har fått mycket tips från den här tråden!!

Har bara ett problem: Har alldeles för dåligt med grannar! Ganska trist när många uppdrag baseras på att man har mycket grannar.

Om någon känner att de vill ha någon mer granne/vän, PM:a gärna :)
 
Sv: Frontierville

Har någon listat ut hur "Accelerate animal" fungerar? Och "Animal ready boost". Jag vill inte slösa bort dem utan att veta när man behöver dem.
 
Sv: Frontierville

Animal Ready Boost = alla dina djur blir färdiga att skörda på en gång.

Accelerate animal vet jag inte vad det är tyvärr.
 
Sv: Frontierville

Det kan inte jag heller =( Det har inte funkat alls innan, sen hoppade det igång en stund igår och jag fick ihop 3, men sen har det inte funkat igen =(
 
Sv: Frontierville

Jaust det... Dig har jag aldrig klickat på... Men man kan ju inte skicka dom på annat sätt heller tyvärr...
Kan trösta er med att efter att ha klickat hem 160+36+20+8 mat så fick man bara lite saker.... I de olika collectionerna. och så lite xp
 
Sv: Frontierville

*kl*

Kan man få bort "musiken" (:eek:) som spelas i början när spelet startas? Verkar inte som att den påverkas av ljudinställningarna i övrigt. Eller är det bara att stänga av högtalarna?
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 797
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp