Frontierville

Sv: Frontierville

Jag behöver 10 till för det och orkar/vill inte leta. Så viktigt är det inte, jag hinner ju knappt med de grannar jag har idag så fler gör knappast saken bättre.
 
Sv: Frontierville

Jag tycker Frontierville börjar bli tråkigt...Det var kul så länge man hade uppdrag hela tiden men nu tar det sådan tid mellan uppdragen.
Sedan undrar jag lite över att folk skickar så mkt energi som gåvor? De allra flesta som spelat ett tag har ju hur mkt mat som helst att köpa energi för!

Jag hoppas att det ska börja spruta ut ett helt gäng med uppdrag (och helst sådana som inte BARA är grannberoende...)
 
Sv: Frontierville

Jag brukar oftast skicka energi eftersom jag inte vet vad folk vill ha. Ett tag skickade jag oxar men nu har det mest blivit energi. Vet inte vad som annars är bäst att skicka?
 
Sv: Frontierville

Delvis kl

Jag vill gärna ha ribbons, det går alltid åt!
Förstår heller inte vad man ska ha all mat till. Jag köper hellre när rutan kommer upp, än att krånglar in i skafferiet o letar rätt på det 10 sidor bort :grin: :o


Håller med om uppdragen, det är aptrist nu när man inte har något uppdrag att lösa :( vill ha uppdrag som man löser själv, utan att behöva tigga ihop en massa saker från grannarna! Hjälpa grannarna kan jag däremot göra (men gillar inte när man ska hugga ner träd för varandra :angel:)
 
Sv: Frontierville

Jag har samma problem. Vad skickar man egentligen. Alla har ju allt de behöver (ja tyg är ju undantaget just nu men det kan jag ju inte skicka) ofta glömmer jag faktiskt skicka ananrs blir det vanligen en mystery gift. Börjar som någon annan tröttna. Det laddar för långsamt och buggar för mycket samt att det just nu är väldigt likt Farmville men med sämre grafik på dekorationerna och så denna energispärr som jag iofs mycket väl kan ta mig förbi genom att köpa mer (eller snarare använda från "giftboxen") men det är så tråkigt att helt plötsligt få att energin är slut mitt i skördandet.
 
Sv: Frontierville

Kom på det där med vit bakgrund. Undrar om det var så att "ingen" iddes leta fler grannar eftersom de sänkte med 8 st. Nej jag tänker inte leta reda på 2 till heller.
 
Sv: Frontierville

Ribbons går ju alltid åt, själv är jag ofta lat och skickar mysterybox, då finns det ju en vettig chans att den som behöver skol-eller byggmaterial har tur (jag har även fått cloth någon gång).

Nä, jag hoppas att Frontierville skärper till sig, jag tyckte det var kul med så mkt bukegrannar. Har dock börjat prova Cityville, får se hur det utvecklar sig!
 
Sv: Frontierville

Jag tror det är för att du ska få en ny granne.. Alltså lura in någon ny att börja spela. Lyckas du få dem att bygga en cabin ska du få en belöning....

Jippi.... Jag tror inte att de hittar så många nya spelare nu... Då får det nog hända ngt först...
 
Sv: Frontierville

Verkligen. Om de inte löser den långsamma laddnigen och alla fel som gör att man åker ur tror jag knappast att de lockar nya spelare. All denna överdrivna spamning med tiggerimeddelanden gör inte saken bättre.
 
Sv: Frontierville

Alla som vill får jäääättegärna bomadera mig med toys :) Jag vill ju ha den vita hästen såklart....
 
Sv: Frontierville

Har de börjat med färger på hästarna där också? Har inte varit inne på flera dagar. Försöker spela CV just nu (det laddar långsamt men är mycket stabilare att spela) och har bestämmt mig för att 2 spel är maximalt vad jag hinner med.
 
Sv: Frontierville

Nja- det har kommit en julverkstad och där behöver man 500 toys för att man ska få hästen.... Så jag har tagit en rudolf fall i fall jag inte pallar vänta/samla ;)
 
Sv: Frontierville

Alldeles nyss eller?

För ungefär en timme sen var det iaf 500. Får kolla.

Kollade nu och jag får då 176+324 till 500 :(
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 794
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp