Frontierville

Sv: Frontierville

det går riktigt trögt hos mig med.
Jag försöker skicka free toys varje dag men det är många som verkar ha slutat spela....
När slutar denna att fungera?
 
Sv: Frontierville

Skickar också free toys varje dag! Vet dock inte när det slutar...

Men någon som vet hur man får de där nya uppdragen (ett varje dag) ?
 
Sv: Frontierville

Det ändrade sig när jag hade löst in 500 för hästen. Kanske man får nästa häst billigare?
 
Sv: Frontierville

Oj- har du redan samlat in 500.... jag har klickat på allt o fått in 100 totalt typ....

Undrar också hur man kommer till kalendern...
 
Sv: Frontierville

Jag har skickat presenter till alla grannar och en del har skickat tillbaka så till slut fick jag tillräckligt.
 
Sv: Frontierville

Men åhhhh- jag vill verkligen ha pepparkakshuset men jag vill inte spela Mafiawars, Treasure Island och Cityville... Kan man få folk att skicka det till en iaf? Eller måste man starta ett spel själv?
 
Sv: Frontierville

Jag läste på en sida att en person ätit upp pepparkakshuset, pepparkaksgubben blev sur och hon var tvungen att bygga ett nytt....
 
Sv: Frontierville

Jag läste på en sida att en person ätit upp pepparkakshuset, pepparkaksgubben blev sur och hon var tvungen att bygga ett nytt....

Det är så uppdragen ser ut:

GOAL: Gingerbread, Part I of III
- Plant Five Fruit Trees
- Water or Harvest 20 Fruit Trees (You must do this on your own homestead)
- Complete the Gingerbread House

GOAL: Gingerbread, Part II of III
- Have 15 Cloth (This Cloth will be deducted.)
- Have Two Milk
- Completely Eat Gingerbread House

GOAL: Gingerbread, Part III of III
- Tend 50 Neighbor Fruit Trees
- Harvest 150 Crops
- Complete the Gingerbread House, again
 
Sv: Frontierville

Men jag vill inte börja spela de andra spelen alls.... Jaja- får se vad som händer...

SAR- Grattis till din nya märr ;)
 
Sv: Frontierville

adda mig som granne på cityville så kan jag skicka gåvor! Tack för gratulationerna, det grämer mig bara att jag inte hann köpa halloweenhingsten (kanske man kan få föl??;-) )
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 789
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp