Frontierville

Sv: Frontierville

Min Frontierville fick spelet för ett tag sen och jag fick 100 av allt i skolgrejer... Så nu har jag inga uppdrag där med....
Fast jag blev sur nu när jag inte orkade jaga tag i hästen... Så jag spelar Cityville istället nu ;)
 
Sv: Frontierville

Hjälp!

Har uppdraget New Year V av V. Fattar verkligen vart jag ska placera fyrverkerierna någonstans. Satte ut fem stycken på marken men inget händer.
 
Sv: Frontierville

Det ska vara nyårsfyrverkerierna, inte de vanliga. De är nästan längst bak i inventory.
Nyårsfyrverkerierna har du fått som reward i de tidigare uppdragen.
 
Sv: Frontierville

*kl*
Åhh va sur jag blev... Här har jag gjort alla 6 uppdragen och så får jag bara 20 hästskor... Syrran sålde sina sista djur i morse och fick 50.... Det stod ju att man hade till den 31e på sig....
DÅLIGT
 
Sv: Frontierville

De ändrade ju i onsdags att man bara hade till idag på sig för att få 50, superdåligt!! Då hinner man ju inte ens få getterna vuxna! :mad:
 
Sv: Frontierville

Men jag har ju gjort sista uppdraget idag och ÄNDÅ bara fått 20st... Tycker det är dåligt av dom att skriva en sak o ändra. Man får ju ändå inget vettigt för 30 guldskor liksom...

Jaja... Jag orkade inte leta fler toys heller så jag köpte 6 renar ;) Nu har jag sålt av det mesta och får se när jag loggar in där nästa gång :) Har inga uppdrag kvar så det får växa lite ogräs ett tag nu tror jag...
 
Sv: Frontierville

Dålig stil :mad: Undrar vilken tid de går efter sas.

Jag fick inte uppdraget med att sälja 50 djur förrän i onsdags, så fick inte ens en chans att försöka bli klar innan idag. Hade man vetat det innan kunde man ju skyndat sig lite med de andra :grin: (dock tröttnat o inte så aktiv länre)
 
Sv: Frontierville

Tycker att vi alla i tråden tappat lite intresse va???

Så naturligtvis släppte de ett nytt uppdrag nu...
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Man kan byta in kollektioner så man får "animal ready boost". Det fick jag göra, och använda 5 stycken. Skörda, göra klara, skörda, göra klara osv. Annars tar det ju en vecka att få klart.
 
Sv: Frontierville

har använt tre sådana, men oxarna tar ju evigheter att få stora =S Nu minns jag inte vilken kollektion det var man bytte in, men hittade inte "delar" till den sas =(
 
Sv: Frontierville

Nu står det så här:
We hear you loud and clear! We are restoring the original 50 Horseshoes for completing the New Years Resolution missions by Jan. 31st. And if you already finished your resolutions and only got 20 Horseshoes, we’ll be sending you 30 more!
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 788
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp