Frontierville

Sv: Frontierville

Använd dig av "barn-collection och bear-collection" så fixar du djuren på rekordtid.

Minns nu inte vilken som gjorde vad, men den ena gör alla djur hungriga på direkten och den andra tröskar av alla på direkten.

AM
 
Sv: Frontierville

Jag försöker, men jag får inga björntassar :( Har lyckats få en, och en skickade en kompis. Men sen får jag bara bajs när jag knackar björnar. :mad:
 
Sv: Frontierville

Jagar också björntassar :crazy: de verkar väldigt sällsynta!

Försökte ju mig på att göra en andra omgång men eftersom klockan är halv 11 nu och mina oxar troligtvis behöver ca 3 matningar till :grin: så lär jag inte hinna....
 
Sv: Frontierville

Det här är ju fan inte sant!!! Nu hade jag 4 getter kvar att sälja, och när jag kommer in så är uppdraget NOLLSTÄLLT!!!!! :eek: Den säger att jag inte sålt ett skrabbadutt!!!! Jag blir tokig! Då finns det ju inte en chans i helvete att jag drar iland detta :cry:
 
Sv: Frontierville

starta om igen o kolla om det löst sig- sälj annars de övriga 4 o skriv till dom....

Jag har tyvärr ingen björntass jag heller till dig....
 
Sv: Frontierville

Jag har testat allt nu. Rensat webläsaren och rubbet. Fortfarande nollställt. Har mailat supporten, så får vi se vad de säger. Det är ju ingen katastrof, jag har ju klarat detta en gång innan. Men det är surt, för det var lite roliga priser man fick ju.
 
Sv: Frontierville

Någon som har klarat groundhougmålet?
Det där man ska få ett paraply. Har fångat huur många som helst
och ändå får jag inget. Står ju i Jackalope Lodge att man ska fånga 50 st, måste man göra det för att få papaplyt?
 
Sv: Frontierville

kl

Nu får ni ladda med 80 kossor och 300 weath :D

Ponnyexpressen och utökad mark på väg

AM
Shiiiiiit!!!! 80... tur att jag har en rejäl hög redan.

Någon som har klarat groundhougmålet?
Det där man ska få ett paraply. Har fångat huur många som helst
och ändå får jag inget. Står ju i Jackalope Lodge att man ska fånga 50 st, måste man göra det för att få papaplyt?

Jag fick paraplyet när jag byggde fällorna. Byggde två extra för att få paraply till min mamma, o fick det oxå. Så bygg fällor är mitt råd.
 
Sv: Frontierville

Någon som har klarat groundhougmålet?
Det där man ska få ett paraply. Har fångat huur många som helst
och ändå får jag inget. Står ju i Jackalope Lodge att man ska fånga 50 st, måste man göra det för att få papaplyt?

Skickar ett paraply till dig :)
Har två

AM
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Mamma mia... hugga 200 gånger på träd, skitkul... suck. Har betat av alla tomater nu i alla fall, tur att de går fort. Har satt kossor på tillväxt, och vete växer. Men sen är det de där törnen... tog bort alla igår för att ha plats för alla djur............ och nu ska man ta bort 5. Fan!!! De som kommer så sällan.
 
Sv: Frontierville

Öppnade spelet förut och skulle placera ponnyexpressen men var tvungen att rensa lite först för att få plats och nu är det borta?? :confused: nån som har ett tips? :crazy:
 
Sv: Frontierville

Det har inte åkt tillbaka in i inventory?

Jag behöver nya grannar för att odla rosor... Ngn här jag inte är granne med?
Kommer veteuppdraget efter kossorna eller?
 
Sv: Frontierville

Det är bara att klicka som en galning på allt som kommer när man tex skördar eller matar djuren.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 783
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp