Frontierville

Sv: Frontierville

Det har slutat växa törnen och gräs på min farm... just när jag behöver törnen.

De växer gärna i mitten och upp i högra övre hörnet. Så kan du röja lite där växer de snart på sig. Jag törs inte ta bort nåt alls nu, för jag hörde rykten att nästa expansion kommer första mars, o då ska man ta bort 10 kaktusar.... så hos mig får det växa nu.
 
Sv: Frontierville

Nu söker jag efter nya grannar, jag är kanske inte den bästa grannen att ha, många gånger glömmer jag bort att återgälda presenter men jag är tyst, skötsam och ordentlig. Försöker alltid göra det bästa men det är inte många gånger jag lyckas, jag är den dröm att bo under för jag är ingen "hälgångare" och just nu har jag dessutom tappat rösten så jag är dessutom ganska tystlåten av mig ; )

Många av mina gamla grannar har valt att ge sig av och söka efter annat boende och nu börjar allt gå väldigt segt för mig!

Ni som kan tänka er att bli granne med mig får gärna lägga till mig där, sök på Anneli Starlind så hittar ni mig :D
 
Sv: Frontierville

Nu söker jag efter nya grannar, jag är kanske inte den bästa grannen att ha, många gånger glömmer jag bort att återgälda presenter men jag är tyst, skötsam och ordentlig. Försöker alltid göra det bästa men det är inte många gånger jag lyckas, jag är den dröm att bo under för jag är ingen "hälgångare" och just nu har jag dessutom tappat rösten så jag är dessutom ganska tystlåten av mig ; )

Många av mina gamla grannar har valt att ge sig av och söka efter annat boende och nu börjar allt gå väldigt segt för mig!

Ni som kan tänka er att bli granne med mig får gärna lägga till mig där, sök på Anneli Starlind så hittar ni mig :D

Med din suveräna CV så har jag också addat dig :D:D

AM
 
Sv: Frontierville

Man kan ge bort sprutor nu.
Har fått ihop lådvis med sådana. Men vad ska man ha dom till??

Och tomatuppdaraget då. Är det bara jag som inte fått den?


Skickat paj till dig Houdinie :D
AM
 
Sv: Frontierville

Jag behöver köpa pansies. Det står att de går att köpa i flowershopen, men där kan man ju bara köpa uppdrag? Fattar inte?
 
Sv: Frontierville

När du gjort klart uppdraget hamnar den i din inventory!
Jag fattar inte heller först, dåliga instruktioner.
 
Sv: Frontierville

Ska försöka komma ihåg det :)
Jag har gjort min homestead större... men jag har klarat uppdragen men den blir inte större... Varför??? jag hittar inget uppdrag liksom...
 
Sv: Frontierville

Hehe! Ja tänk så korkad man är... men då behöver men ännu fler trasor... ngt jag inte orkar leta fram eftersom det bara hänger sig när jag går till fler grannar än 2
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 782
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp