Frontierville

Sv: Frontierville

Det är ett nytt spel.... det kommer nog ut nu i dagarna...
Att de inte fattar hur överbelastat spelet är ändå....
 
Sv: Frontierville

Jag har haft problem i en vecka nu. Om jag kommer in, så kan jag inte gå in i byggnader eller titta på mina uppdrag. Får rensa casch innan varje besök. Innerligt trött på detta nu. Lyckades till slut bygga klart smeden, och sen var den tvungen att uppdatera, o nu är grejerna förbrukade o jag måste vänta på att samla allt igen.
 
Sv: Frontierville

Jag kommer inte in alls jag... Men men. Skitsamma. Får ta det sen när alla andra är klara... Då är det inte lika högt tryck...
 
Sv: Frontierville

*kl*

Jävla coyotes! Jag har plats för massor med fler höns i mina coops. Men de måste ju vara vuxna för att man ska kunna flytta in dem, men de hinner ju inte bli vuxna förrän den där coyoten äter upp dem när jag matar dem :-(
 
Sv: Frontierville

Lämna tomma ytor. Gräs växer inte nära saker som du placerat ut, så den tomma ytan måste vara ganska stor.
 
Sv: Frontierville

Det växer ändå, du behöver inte lämna den ifred. Det kommer nytt varje gång man kommer in, rensa bara bort småträd (kan flyttas undan) så du har rena ytor så kommer det mer och mer. Jag rensar bort blommorna oxå, då kommer det mer gräs.
 
Sv: Frontierville

*kl* fast iofs kan jag ta emot fler grannar med om ni behöver,.... Men jag är inte alltid jättehjälpsam ;)

Mitt verkar ha blivit lite knäppt... Hur respondar jag på tidningsgrejen? min verkar inte ta emot att jag gör det...
Och att hjälpa sjuka djur hjälper inte heller. jag matar o fixar men det registreras inte....
 
Sv: Frontierville

Tycker det är mkt som inte har ngn betydelse... o allt tar ju sån tid med...
Men helt ärligt. hur gör jag för att komma vidare i mina uppdrag? Jag blir aldrig insane på postkontoretuppdraget för att datoruppkopplingen är för seg....
Jag förstår inte tidningsuppdraget eftersom jag inte fattar hur jag ska göra...
Har förstått att canninguppdraget är sjukt så det väntar jag nog med ett tag till....
mm, mm, mm, mm....
SNÄLLA!!! hjälp mig ;)
 
Sv: Frontierville

Haha sant!

Du får nog förklara mer ingående, för ikväll är jag trög som bara den ;)
Vad är det med postkontorsuppdraget?
Vad fattar du inte med tidningarna?
Vad är canninguppdraget för något? :D
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 782
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp