Frontierville

Sv: Frontierville

Jag köpte en jääääääääkla massa kycklingar och "blev" insane genom det - i dubbel bemärkelse :rofl:
 
Sv: Frontierville

Man behöver inte klicka som en galning. Det är bättre att klicka strategiskt ;o)
man skördar/röjer en sak, klickar på EN av bonusgrejorna när det börjar blinka rött i bonusbaren så är det dags att klicka på nästa bonusgrej, sedan är det lagom att skörda/röja igen. Klickar man när bonusbaren blinkar/flashar rött får man mer påfyll där och behöver inte klicka så hysteriskt.
 
Sv: Frontierville

Jag stör mig massor på Trädbygget.
JAG VÄGRAR att spamma mina ospelande vänner med grannförfrågningar. För man kan inte skicka förfrågan till grannar som ännu inte är neighbor eller inte längre spelar. Det måste vara sådana som ALDRIG spelat FrV. Att köpa alla 10 chokladaskarna kostar 100 hästskor och samma här. JAG VÄGRAR att betala.
 
Sv: Frontierville

Det där gör mig galen med. Jag VÄGRAR oxå betala. Har skickat till vänner som spelar andra spel, men går det inte så går det inte. Har i alla fall en som klickat så jag har en chokladask, men man skulle väl bara ha två.
 
Sv: Frontierville

Jag gick ut på Frontiervilles sida, och där i diskussionerna var det många som reagerat på detta. Vi gjorde helt enkelt så att man la till nån av dem i diskussionen som vän, och så skickade man förfrågan till dem. Så skickade de choklad innan man blev grannar, vissa behövde inga nya grannar, men skickade ändå till den som behövde. Så jag fick mina två askar på det sättet. Jag trodde inte heller att man kunde skicka till såna som spelade, men ej var ens grannar, men det funkade.
 
Sv: Frontierville

VA smart. JAg köpte de 2 askarna för hästskorna jag hade. Orkade inte lägga mer energi på det... Men den där insane... nädu- jag fårnästan inga cllectibles...
 
Sv: Frontierville

Men den tar inte att jag klickar på det då. Hur många ggr ska man klicka? <ska det börja blinka 9 ggr och du ska fortsätta. HAr jag fattat rätt?
 
Sv: Frontierville

klicka hela tiden. den räknar antalet saker du klickar på. strunta i att vänta på att den blinkar rött, klicka på bara.
 
Sv: Frontierville

Klicka på allt som kommer fram när du sår, skördar, matar djur osv. Alla sakerna räknas :) Bara klicka hejvilt. En bra grej är att anlita en granne för att mata djuren, då kommer det fram en massa bonusar, och så anlitar du nästa när den första är klar. Mata djur med flera av dina gubbar samtidigt.
 
Sv: Frontierville

Ett mycket kvickt sätt är att röja en yta och sedan köpa romantic candles.
Sätter 1 klickar på trippelstjärnorna, sätter en till osv.
Viktigt att klicka hela tiden men inte tokstressa.

Man når upp snabbt till Insane.
Platsen som behövs är ungefär som till 50-70 plantor.

Skulle man missa och sedan få slut på plats så kan man göra allt baklänges genom att sedan sälja dessa ljus. Klicka och sälj ljus, klicka på pengarna, sälj ljus osv..
Viktigt då att man markerar i "fråga-om-man-vill-sälja-rutan" att den inte skall fråga igen.

Fixade själv uppgiften på dryga 30 sekunder utan att bli av med en massa energi.

AM
 
Sv: Frontierville

Gjorde som du prosit, och skrev i forumet efter grannar... nu har jag ett sjuhelvete med att neka folk :cool: Jaja, de ger väl sig tids nog ;)
 
Sv: Frontierville

KL

Är det fler som märkt att förfrågan för chokladboxen på trädet
inte går att skicka till sina grannar? Kan bara skicka till vänner som inte spelar Frv och det är ju ganska meningslöst. Ingen av dem skickar ju:p
Hur sjutton ska jag få klart trädet (och målet) då? :crazy:

Det var det visst såg jag :p
Säger som ni andra, jag vägrar betala för det.
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Nån mer än jag som inte kommer in på spelet? Har inte kommit in på hela dagen. Det laddar fram till att björnen dyker upp i kanten, typ 95%, sen händer inget mer.
 
Sv: Frontierville

Kom in igen sent igår kväll. Idag verkar det funka. Men jag har fortfarande de där jäkla gässen som ska säljas. Om nån råkar gå in hos mig, klappa gärna lite på gässen som står vid rosorna, en massa tend-skyltar o hjärtan runt dem som alla verkar missa :angel:
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 783
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp