Frontierville

Sv: Frontierville

Det är så uppdragen ser ut:

GOAL: Gingerbread, Part I of III
- Plant Five Fruit Trees
- Water or Harvest 20 Fruit Trees (You must do this on your own homestead)
- Complete the Gingerbread House

GOAL: Gingerbread, Part II of III
- Have 15 Cloth (This Cloth will be deducted.)
- Have Two Milk
- Completely Eat Gingerbread House

GOAL: Gingerbread, Part III of III
- Tend 50 Neighbor Fruit Trees
- Harvest 150 Crops
- Complete the Gingerbread House, again

uäääk!!! (var är spysmilyen:confused:)
 
Sv: Frontierville

kl

Vad händer om man inte slutför uppdragen innan tiden tar slut?
Uppdraget där man ska utöka förrådet var ju att klubba ner "ohyra", men det vill jag inte göra, de är på så bra ställen nu där de inte stör :p så tänkte skippa det...

Pepparkakshuset tror jag jag struntar i med. Har tröttnat rätt bra nu, går på tok för trögs :mad:
 
Sv: Frontierville

Funderar också på att skippa det.
Helt värdelöst att man måste in på andra spel, vad 17 är det man ska göra på Tresure Isle eg?
 
Sv: Frontierville

Spelade TI förut, då skulle man gräva fram saker på olika öar, men de har gjort en massa nytt i spelet sen jag var aktiv, så nu hänger jag inte med längre...
 
Sv: Frontierville

Har också spelat det men syftade på vad man ska göra för att bli klar med pepparkakshuset i Frv? Man ska ju göra når på TI för att bli klar
 
Sv: Frontierville

Man ska bara gräva som vanligt, och när man fått upp 5 skatter får man belöningen. Gick på 2 minuter.
 
Sv: Frontierville

Det är ju grymt avancerat att läsa vad det står ;)

Nu kommer jag inte ihåg vad det stod i FrontierVille att du skulle göra på TI (jag har tagit bort mitt pepparkakshus för jag blev så förbannad på att det inte funkade att göra uppdraget i CityVille) men jag har för mig att det var att levla en gång över level 4.

tillägg:
Prosit hann svara, då är det på MafiaWars du ska levla en gång över level 4
 
Sv: Frontierville

Jag är fullt läskunnig men trodde att man skulle göra nåt spec mål.:grin:
Hittade ingenstans där det stod :grin:
 
Sv: Frontierville

det står klart och tydligt i frontierville vad man ska göra när man klickar på knappen som gör att man kommer till de andra spelen
 
Sv: Frontierville

hallå! jag behöver faktiskt grannar. alla mina vänner slutar ju spela tack vare det klarade jag inte sista tiduppdraget då man skulle få en häst =/
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 789
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp