Frontierville

Sv: Frontierville

Du kan stänga av musiken på högerknappen ch jobbljuden på den till vänster... Fast min dotter tycker det är kul att lyssna på djuren ;)

Nån mer som såg hur han i hatten hysteriskt åt under middagen ;) Undra hur länge man orkar ha bordet ståendes där. Det tar väl lika lång tid att ladda hem alla dom finesserna...
 
Sv: Frontierville

*kl*
Måste man bjuda in någon ny för att få serveringsskeden till Feast table? Har inga fler som jag kan bjuda in av de som inte spelar.. Väldigt irriterande:crazy:
 
Sv: Frontierville

Hahaha! O mig på ett godisbord ;)
Hade hellre ätit kalkon på julbordet iofs... Då hade jag nog på mint om gubben kanske.

Annars så får jag väl kämpa vidare med mina jordnötter.... Samtidigt så försvann ju alla mina pengar igår så jag får väl jobba ihop lite ;)
Det är inte så många uppdrag efter jordnötterna och miljonen va?
Bara de som kommer då&då eller?
 
Sv: Frontierville

Jag kan visst inte skicka alla förfrågningar på mitt bord.
Behöver 4 rsvp till men det funakr inte att skicka inbjudningarna.
De kommer inte fram:confused:

Sara Bu: Kunde inte skicka till dig igår, hittade ingen förfrågan om det :confused:
 
Sv: Frontierville

Det är lugnt, det fixade sig! Man kan klicka på rsv:er även om de inte är skickade till en själv. Jag har dock haft jätteproblem att få ut några...

Jag gillar inte maratonuppdrag när man ska fixa 40 av varje, tycker också att spelet inte skulle behöva handla om BARA grannföfrågningar. Har dessutom ett delikat problem med en bekant som vägrar sluta med gamers unitecollector. Jag tycker ju att det är hemskt orättvist mot andra grannar men det känns inte så roligt att ta bort personen som granne heller (vilket jag gör handlöst med grannar jag inte har så personlig relation med)....
 
Sv: Frontierville

Nej det är drygt.
Jag hade bara fyra rsvp kvar, nu lär jag ändå ha potatis och pajer.
Gaah! Det är ofta som det man får och gör i spelet inte sparas.

Vad är gamers unitcollector?
 
Sv: Frontierville

Knapplån.

Jag har ett uppdrag nu där man behöver 5 fancy clothing och för det behöver man cloths.. Hur får man tag på det?
 
Sv: Frontierville

Man får cloths när man besöker grannar och man kan byta in collections mot cloths, bl.a.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Frontierville

Jag tycker det är drygt nu när man behöver cloths och ribbons till alla uppdrag.
Min dator hemma segar hur mycket som helst när jag ska besöka grannar.
 
Sv: Frontierville

Det är ju iaf en förde att det är enklare att få hem sina saker nu iaf :)
Men sen är det LÖJLIGT att man ska ha så många paketer för 1 liten julklapp. Nyfiken som jag är så öppnade jag ju min med så nu har jag ju inte den kvar.... :( Men jag orkar nog inte asa mig runt så jag kan göra fler
 
Sv: Frontierville

Jo men juluppdragen är kul :)
Du behöver inte kontakta grannar mer än för att skicka saker de med får. Jag fick en snögube i en pkt o en ful tennsoldat i en... Mysterious box gav en söt pingvin.
Så dessa är ok :) Mkt tråkigare med thanksgivingmiddagen... Jag har hjälpt massor med folk men kan inte bygga ett till ;)
 
Sv: Frontierville

*KL*

Jag är rätt så ny på FrontierVille och har några frågor...
1. Hur ska man kunna hugga ner allt ogräs/träd osv? De växer ju upp mer sånt än energin man får??
2. Hur får man tag på "Bits of Tinder"?
3. Något annat bra tips? :angel:
 
Sv: Frontierville

Gräset och blommorna växer inte inom 1 staketlängd från saker du placerat ut så det är enkelt att bli av med. Jag sparar dock massor för det är så fint och vill jag ha en helt "ren" gård så spelar jag Farmville istället :idea:
Ett tips är att spara minst 4 törnbuskar. De är sega på att växa och behövs i ett senare uppdrag. Du kommer även behöva alla andra vilda saker till uppdrag men de uppstår lättare om du röjer en bit mark.
 
Sv: Frontierville

Bits of tinder får du i det ena juluppdraget. Då kan man helt enkelt klicka på knappen för att fråga vänner :) PM:a om du behöver fler grannar :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 794
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp