Frontierville

Sv: Frontierville

Varför stannar jag? Nu har jag hållt på i dagar med att ladda om sidan. Snacka om galet tidsslöseri....Så less på att det inte fungerar.
 
Sv: Frontierville

Jo, jag har kollat på Zyngas forum, tråden med dem som inte kan spela är på över 100 sidor nu, så jag är inte ensam...Jag är så kass på engelska så jag vill inte skriva någon felrapport, men jag ser ju att många har samma problem
 
Sv: Frontierville

BTW
VArför i HEL***E vill inte min sista huvudlösa fan visa sig hos mina grannar??? Är här många som fått ihop alla 5???

Jag tror jag fick 4 varav jag skrämde 2 innan uppdraget kom. Efter det letade jag och letade men hittade ingen. Helt plötsligt när jag laddat spelet en gång så var jag klar med uppdraget :confused:. Det hade inte kommit någon mer då jag hade bara 2.
I övrigt fattar jag inte varför inte Zynga kan göra ett spel som inte kraschar. Jag börjar bli överfrustrerad på detta. Det laggar i största allmänhet, man "tappar" internetkontakten (ja eller Zynga gör nog det) och allting är så segt så det är nästintill ospelbart för att inte tala om hur segladdat det är. Genomför de någon typ av test för att se hur dåligt programmerat ett spel kan vara och ändå behålla sina spelare?
 
Sv: Frontierville

Ett tips när spelet lägger av o buggar sig massor är att sälja av djur. Jag sålde en jäkla massa och nu flyter det på mycket bättre.
 
Sv: Frontierville

Jämfört med många andra har jag inte så mycket djur.
~20 höns, 5 gäss, 5 får, 7 getter (tror jag), 3 kor, 4 oxar 1 häst, 1 åsna, 5 grisar och 3 mysterie djur. När jag räknar upp dem såhär så är det ju faktiskt några stycken, skulle kanske sälja av ett par oxar, någon get och några höns. Dock har de stora problemen kommit sedan de införde hallowenuppdragen så jag misstänker att det är kodningen till dem som ställer till det.
 
Sv: Frontierville

Ja- inte dyker den upp idag heller... Grejen är att jag har gått vidare i uppdragen... och plötsligt fått fram att jag dödat den MEN jag blir inte klar på graveyarden....
Så där har jag inte dödat den sista...

Förövrigt så blir jag gärna grannar med 2 st som vill... och inte är det... Djävla inviter. INGEN vill ju börja spela som jag känner iaf ;)
 
Sv: Frontierville

Dom behöver ju inte börja spela det räcker ju att de godkänner applikationen och din grannförfrågan. Så löste jag det när man behövde fler grannar till smedjan de grannarna är helt inaktiva även om en av dem har spelat lite grann. De personerna spelade iofs redan andra Zynga spel så de var ju mer eller mindre redan inne i det träsket och godkände inte någon ny "leverantör".
Angående den sista för att få huvudet till kyrkogården så får du den när du är klar med uppdrag 4.
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Idag har det fungerat alltihop... Rätt vad det var så bara löste alla uppdragen sig och jag slapp "vålnaden". Skönt...
Nu ska jag nog börja avla kycklingar. Har ju sett att ni har massor på era farmar- är det smart att bygga en chicken coop till eller???
 
Sv: Frontierville

Jag "odlar" kyckling för att få ihop 500 vuxna djur att sälja så fort som möjilgt :angel: Har verkligen lönat sig att ha två hönshus, då får man ju alla hönsen matade två gånger om dagen utan att slösa energi på det :idea:
 
Sv: Frontierville

Jag får väl skicka ett tackbrev till Zynga nu när jag inte kan spela längre. Tack för att jag får annatt göra istället för at sitta vid datorn och spela:devil: Nu ska det läsas böcker istället.
 
Sv: Frontierville

kl

Någon som tagit sig förbi RC 34 error?

Kommer inte vidare i uppdraget om att bygga kyrkogård.
Dom där bollarna som man får tag på då man slår gräs hos grannarna gör att hela spelet startar om :mad:

AM
 
Sv: Frontierville

Det uppdraget hade jag inget problem med, hittade kulan (?) hos första grannen jag försökte med
 
Sv: Frontierville

Någon mer som har problem med sina mullvadar? Jag kan döda dem men de blir inte spöken?! Har gått en enda räv men den gick att döda.
Surt då inte heller det andra uppdraget går att utföra eftersom man måste köpa en spökkanon....
 
Sv: Frontierville

Så var det för mig med, gick ifrån sidan en stund (stängde ner) och när jag kom tillbaka var den där
 
Sv: Frontierville

Jag med fick besöka en granne o sen var de där när man kom tillbaka....

Nafayette- det har jag inte haft problem med men kolla med dina grannar om de vill ge sin till dig när de är klara. Man får det som fråga....
 
Sv: Frontierville

Tack för svaret!

Kan lika gärna passa på och fråga direkt här då:

Någon som har en kanonkula över?

Kommer inte vidare i spelet utan den...

Denna

Bloody-canonball.jpg


AM
 
Sv: Frontierville

*KL*

Kan man få tag på tools på något sätt?
Och just när allt börjar flyta på så behöver jag fler grannar... typiskt. :mad:
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 799
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp