Frontierville

Sv: Frontierville

kl

Ska nog snart "nacka" alla mina höns bara dom växt klart ;)

Dom små rackarna segar ner hela Frontierville för mig :mad:

AM
 
Sv: Frontierville

*kl*
Att INGEN kan sätta två stackars äggplantor åt mig :( Jag vill ju bli av med ett av alla uppdrag.... Nu ska jag ut o jaga räv ;)
 
Sv: Frontierville

Jag har runt 15 stycken. Det fungerar.
Jag har dock några grannar som har så mycket djur så alltsammans går i lås när jag är där :(.
Alazzi det var därför jag bara gjorde 4 saker hos dig idag och inte postade verktyg (jag fick stänga fönstret).
 
Sv: Frontierville

kl

Ska nog snart "nacka" alla mina höns bara dom växt klart ;)

Dom små rackarna segar ner hela Frontierville för mig :mad:

AM
Jag ska oxå nacka mina, har oerhört många nu eftersom jag siktar på en badge.. men irriteras över att allt blir så långsamt när man har mycket djur, så jag försöker bygga fler chicken coops så de blir vuxna fort o jag blir av med dem.
 
Sv: Frontierville

Jag håller på och säljer av alla vuxna djur nu. Det blev alldeles för segt att ha så många djur.
 
Sv: Frontierville

*kl*
Alltså jag fatta rinte....
När jag byggde de första byggnaderna så gick det att fråga var o en av mina vänner om de kunde skicka olika saker. Alltså 5 st en grej och 5 andra en annan osv....
Nu kan man bara lägga ut på min sida att jag behöver sakerna. Inte så att det kommer som en request. Är det något jag gör fel???

Ja- jag är värsta nybörjaren jämfört med alla gamla rävar här ;) Vilka ställen ni har :)
 
Sv: Frontierville

KL Vart har ni fått de nya djuren ifrån, uggla, och vad mer var det? Är det någon belöning för något för de finns ju inte att köpa.
 
Sv: Frontierville

De vita ugglorna får du när du har fött upp och sålt 500 djur. Det är ett av uppdragen som du får när du har byggt "Jackalope lodge".

Den blå igelkotten är också en belöning.

Övriga mysteriedjur kommer från de hemliga boxarna som man kunde köpa för 30 hästskor.
 
Sv: Frontierville

jag har problem med det nya sättet att ta emot gåvor.. om någon behöver hjälp så kan jag inte hjäölpa till utan kan bara ta emot saker.. :(
 
Sv: Frontierville

Hur ofta kan ni be om saker till era byggen? Mina vänner lägger upp jätteofta och jag får inte fråga mer än max 2 ggr per dag...
 
Sv: Frontierville

Så där ja! Nu har jag nackat dom flesta hönsen :D

Avsevärd skillnad på spelet nu. Nu kan man ta sig fram från det ena hörnet till det andra på ett vips. Förut tog det typ halva förmiddagen.

Så bort med hönsen. Dom bara sabbar spelet :D:D

AM
 
Sv: Frontierville

Fler som inte kommer in på spelen idag?
Fungerade prima igår men idag går det inte alls:confused:
Står bara:"Om inte spelet startar inom 10 sek, ladda ner nya flash player"
Men jag har gjort det och det funkar ändå inte:confused:
 
Sv: Frontierville

Får prova när jag kommer hem, sitter i skolan nu.
Men då är det troligen inte datorn alla fall
 
Sv: Frontierville

En sak som är rätt så irriterande just nu är att man inte kan ta emot alla gåvor :(. Det finns ju saker man har som man egentligen inte behöver längre men man kan inte göra sig av med dem!? :crazy:
 
Sv: Frontierville

så är det för mig med.... Man kan ju inte hjälpa andra längre :( då får man inte plats med det man själv behöver :(
 
Sv: Frontierville

Du får plats med allt ditt även om du får meddelandet att du har fullt. Det är en bugg som (om jag fattat rätt) uppstår när man försöker ta emot/skicka från/till någon som redan skickat en vanlig gåva det dygnet. Prova med nästa sak ska ni se att det fungerar precis som vanligt.
Det jag inte förstår i det hela är att detta har pågått länge nu så varför har de inte löst det problemet?

Emelie Jag kommer godta din grannförfrågan när jag vet att jag inte behöver fler grannar för att kunna expandera (bör ske ikväll). Gjorde den missen när jag byggde smedjan, hade precis innan godkännt flera grannar :crazy:.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp