Frontierville

Sv: Frontierville

Äntligen! Klar med de :devil: nötterna!! Finns dock massor sådda kvar så kom gärna och skörda de som behöver :D

Väntar på nya uppdrag,fick ju ett med vatten men det gick ju fort...

Har ju iofs banan att färdigställa....poker var kul men uj så segt :grin:

Jag har bara pokern kvar, men den är jag värdelös på!
 
Sv: Frontierville

Jag har också pokern kvar och fattar nada!!
Så det ligger nere nu. Får se om jag orkar eller om jag kastar bort min hästskobana.
Visst börjar det vara dags att öppna de andra ställena som finns på skyltarna, annars tröttnar jag totalt.
 
Sv: Frontierville

*kl*
bara för denna tråden var jag tvungen att ge vika till syrran o börja spela.... hmmm
Men jag behöver fler grannar :(
 
Sv: Frontierville

Vad jag blev sur nu när 500 000 kronor bara försvann, hade tänkt att skita i det uppdraget och tänkte mig inte för när jag skördade jordnötter...:eek:
 
Sv: Frontierville

Kan man välja vilka uppdrag man ska göra?!?!:confused:


Jag har inga uppdrag alls, blev jätte glas när jag fick vattentorn uppdraget, men det blev ju klart på ett par timmar.. :grin:
 
Sv: Frontierville

Ni som har toolbaren installerad, har ni fått en extra hästsko dagligen? När FV laddas upp så har det stått att man ska få en extra hästsko dagligen i ett antal dagar, om toolbaren är installerad.

I 15 dagar står det att man ska få en hästsko.
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Aha.. men ett ytterligare uppdrag kräver det dubbla i coins om jag inte minns fel..
jag har gjort dem alla och har över två mille i coins nu, så vet inte riktigt hur de tänkt..
 
Sv: Frontierville

Men alltså, jag har varken sparat eller slösat, och har två mille nu!
Och utfört uppdragen, så förstår inte riktigt problemet.. :o
 
Sv: Frontierville

Det är inget problem. När man jobbar med jordnötsuppdraget så får man snabbt tillbaka pengarna.
 
Sv: Frontierville

Ni som har toolbaren installerad, har ni fått en extra hästsko dagligen? När FV laddas upp så har det stått att man ska få en extra hästsko dagligen i ett antal dagar, om toolbaren är installerad.

I 15 dagar står det att man ska få en hästsko.

Jag installerade den i förrgår tror jag. Fick 20 hästskor direkt, och har nog fått 1 sen dess.
 
Sv: Frontierville

Fast det kändes lite tomt på coinskontot nu...Kan ju inte så igen alla tomma hål direkt eftersom pengarna försvann *s*
 
Sv: Frontierville

Ni som har toolbaren installerad, har ni fått en extra hästsko dagligen? När FV laddas upp så har det stått att man ska få en extra hästsko dagligen i ett antal dagar, om toolbaren är installerad.

I 15 dagar står det att man ska få en hästsko.

Japp, plockar hästdojjor varje dag och får 3 energy var 5:e timme eller vad det är. Jag går ut med firefox och tar hem energi och hästsko, sen stänger jag och går in igen med chrome o spelar med. :D Firefox funkar illa för mig och toolbaren finns inte till chrome.
 
Sv: Frontierville

Ojojoj- jag kan inte låta bli att undra hur långt ni har kommit... vilken level är ni på egentligen?
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 804
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp