Frontierville

Sv: Frontierville

Jag har en hel drös kaffekoppar, det är fan det enda jag får nu. Skickar en till dig :)

Åh, jag skulle behöva EN kaffekopp till :angel:

Jag strävar inte efter den där back to school collection, men behöver någon ett äpple med en mask i, så har jag lyckats få ihop 2 stycken.. Jag har nu lite tomater och potatis odlat också..
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Verkar som det kommer nya missions snart. :)
Jag sliter med de där :devil: jordnötterna och miljonen.

Lyckade i morse få sista grejen i back to school collectionen, har en globe till övers om nån behöver.
Hos mig finns även tomater, potatis och corn. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Frontierville

Är också färdig med back to school-collectionen! :D En globe finns kvar här också och får jag någonting annat så säger jag till!
 
Sv: Frontierville

Hoppsan, efter att fött upp och sålt 50 gäss, fick jag 3 uppdrag som kostade massor med pengar med genererade i att levla upp nästan 2 gånger och 10 hästskor. Gick så snabbt så jag vet inte riktigt vad som hände :D dock ska man nu samla en miljon och jag gick har nu bara 50.000 kvar.. Var uppe i typ 800.000.. Nu misstänker jag att jordnötsuppdraget är nära.. Ska skörda 60 pumpor nu..
 
Sv: Frontierville

Samma här, hur trist som helst!

Tycker de får komma med lite nya uppdrag nu...

Är klar med Back-to-school- collektionen också, har ett äpple över om någon vill ha.



Vet någon om limited edition-lektionerna går till spillo om man köpt dem men inte fått ihop grejerna (20 av varje, pust!) innan tiden går ut?
 
Sv: Frontierville

Enligt vad de själva skriver i toppen på spelet så ska idag vara sista dagen att köpa lektionerna. Det finns dock tid fram till måndag att färdigställa dem.
Måndag är också sista dagen för sammlingen.
Ja detta är ju vad de säger nu de har ju redan förlängt 1 gång ;)
Nu har jag flera stycken av allt utom böckerna. Hojta till ifall någon behöver något.
 
Sv: Frontierville

Hoppas de förlänger :angel: Lär aldrig få ihop 20 av varje till på måndag :crazy:


(Skolklocka behöver jag om någon har en över)
 
Sv: Frontierville

ahh fram till måndag?
Då kanske man skulle ge sig på och försöka få ihop en omgång till, har ju inga uppdrag kvar så..

Är det någon som vet när det kommer nya uppdrag?
 
Sv: Frontierville

Jag har en över! Men jag tror inte du är min granne? Skicka ett pm så addar jag dig och skickar klockan.
Själv sliter jag för en bookstrap med de rackarns klövrarna men det har inte gett någon utdelning än.
 
Sv: Frontierville

Vi är grannar, Lina heter jag


kl
Har allt utom böckerna om någon vill ha (har samlat ihop allt två gånger nu, det får räcka :p)
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 808
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp