Frontierville

Sv: Frontierville

*snor Micks' knapp*

Den där nya byggnaden, "Foundry"... När jag försöker samla bonusar därifrån så får jag ingenting. Och jag höll på med något av de där uppdragen med kanonerna och helt plötsligt försvann det och kom inte tillbaka. Jag var inte klar med det uppdraget vad jag vet och så många har jag inte så de inte skulle få plats bland ikonerna till vänster i bild. :crazy:

/Therése, som känner sig som en dum blondin som inte fattar någonting
 
Sv: Frontierville

Ge fan i min knapp!!! :mad:

:D

Försvann helt utan att ett nytt dök upp? Dumma! Prova att rensa bort lite kakor! :D
 
Sv: Frontierville

Nu är plötsligt familjen där igen?! Men jag ska prova rensa temp files som du sa så kanske jag slipper problemet igen.
Det är dock ett väldigt instabilt spel, det går ju hur fort som helst när det fungerar bra men är väldigt segt när det fungerar sämre (vilket är mesta tiden..:cry:)
 
Sv: Frontierville

Info för dem som vill göra "Labor Day Collection"
Du behöver detta:
strap - harvest your clover
paddle - water neighbor tomatoes
bell - harvest neighbor potatoes
globe - harvest/water neighbor corn
apple - harvest your apple trees

Kopierat från forumet.Jag har majs och potatis på tillväxt och jag har vissnade tomater och en solros om någon behöver det.
 
Sv: Frontierville

Jag blir galen på Solros-utmaningen.
Tar hand om solroser hos mina grannar men registreras det? Nej inte alls :confused:
Och återuppliva en solros-odling :confused: har inga grannar med döda solrosor. ska man be sina grannar att "hey, kan du plantera några solroser och låta dom dö?"

Jag har solrosor på odling, blir klara om ca 9 timmar. Kan lämna dem åt sitt öde så de dör.
 
Sv: Frontierville

Jag har numer häst och inte så mkt tid att spela. Men om ni skickar sådana requests där man ska skicka saker med ett klick (typ pegs, mallets osv) så klickar jag på dem :D
 
Sv: Frontierville

Uppdrag nr 4 i "Back to school"-uppdragen... Där ska man samla 10 tvålar från sina grannar. :)
Är det de där som är tidsbegränsade? I så fall kan jag glömma det, för jag fick bara tre st nya uppdrag...:( Jag är redan lite sur över det där, jag fick mina uppdrag två dagar efter många av mina vänner..men med samma tidsgräns - tack liksom.
 
Sv: Frontierville

KL

Någon som behöver en granne till?? Jag behöver en till för att kunna slutföra ett uppdrag...
 
Sv: Frontierville

Nu är man skapligt härsken på uppdragen.. Först skulle jag köpa och sen sälja 35 vuxna höns - avklarat, Sen köpa YTTERLIGARE 35 höns - Avklarat. Nu ska jag mata 150 (!) höns! OCH sälja 50 VUXNA gäss.. Tror jag avlider..
 
Sv: Frontierville

avlider gör du när du ska odla och skörda 1500 jordnötter ;) släng iväg ett pm om vi inte är grannar redan :)
 
Sv: Frontierville

Ja dom där jordnötterna fruktar jag för.. Kommer ju ta en evighet, har knappt plats att odla något..
 
Sv: Frontierville

Om du har hjälpsamma grannar samt gott om coins så går det iallafall framåt där. Att föda upp djuren tar ju en evinnerlig tid (har du haft ko uppdraget än?) utan att något händer med räkneverket. Jordnötterna händer det iallafall något med, framförallt om ens grannar hjälper till. Varje jordnöt som vattnas av en granne räknas som en skördad :). Det gör att ifall man har god ekonomi kan man plantera ikapp skördandet genom att plantera och sedan ta bort plätten.
Just nu är jag en ganska dålig granne i det avseendet. Vill ju få ihop den tidsbegänsade sammlingen. Har hitills hittat 2 saker.
 
Sv: Frontierville

Har ett kouppdrag nu, att föda upp och sälja 12 vuxna. Kommer det en fortsättning som med hönsen kanske? jag klarade i alla fall av dem där tidsbegränsade back to school eller vad det var.. De gav ju ganska bra med XP..
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 808
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp