Frontierville

Sv: Frontierville

Ikväll får jag min dator. Snacka om abstinens. Inget vettigt spelande på 2 veckor (tuggar på naglarna).
Det finns fortfarande visset lin samt vissen Aubergine hos mig. Ikväll hoppas jag dock att de försvinner.
 
Sv: Frontierville

jag var utan dator i 4 veckor... det är INTE skoj (möjligtvis en aning skrämmande hur beroende man är:crazy:).

Jag tror att jag har petat på dina äggplantor idag eller möjligtvis igår. Hoppas allt går bra med datorn!

/AA
 
Sv: Frontierville

Undrarde då jag skall skörda hos en kompis för att klara ett uppdrag. Jag har inte tillräckligt med vänner för att odla dom själv, så därför ser jag ingen odlingstid heller!
 
Sv: Frontierville

kl

Vart sjutton har min man och mitt barn tagit vägen? Tänkte sätta ungen i arbete men hon har varit puts väck i två dagar nu :-(
 
Sv: Frontierville

De kan gömma sig bakom en hel massa saker. Skaffa en dinner bell så kan man ringa in dem.
 
Sv: Frontierville

kl

Vart sjutton har min man och mitt barn tagit vägen? Tänkte sätta ungen i arbete men hon har varit puts väck i två dagar nu :-(

Om du öppnar fotoalbumet och "Custom" så är du barnet när du lämnar fotoalbumet! Eller mannen om du väljer honom! Upptäckte det när jag skulle sätta lila mohawk på ungen för att lättare hitta honom!
 
Sv: Frontierville

Vykort?

Nån som vet om man ska ha nån mer i fotoalbumet?
Man har ju sig själv, sin supose och sitt barn men sedan har man ju en plats till?
 
Sv: Frontierville

*kl*

Var kan man se alla sina uppdrag? Nu ser jag bara vissa i vänsterkanten, irriterande när man inte minns riktigt vad man skulle göra på de uppdrag som tillfälligt försvunnit (men inte är avslutade) och den bara visar uppdrag som tar evigheter att göra innan man är klar.
 
Sv: Frontierville

Om du klickar att "ta emot" gåvorna folk skickat och också skickar gåvor till någon/några så försvinner paketen i vänsterkant och då dyker uppdragen upp igen!
 
Sv: Frontierville

Jo, men även om paketet försvinner så finns inte alla mina uppdrag. Sist jag kollade hade jag skördat 80 av 150 höns men nu syns inte det uppdraget alls?!
Har även varit med om att ett uppdrag försvunnit för att sedan synas i vänsterkanten nästa gång man loggar in (och då har ett annat försvunnit?!).
 
Sv: Frontierville

Sedan jag började spela igen så har collectibles från djur mer eller mindre uteblivit. Jag har fått en skithög från ett får (fredags) samt en pensel från en grannes häst. Är det bara jag som har dessa problem eller har de minskat antalet så kraftigt?Det har inte ens kommit en hönsskit trots att jag skördat hönsen fler gånger/dag. Tidigare fick jag ganska mycket collectibles så jag märker en klar skillnad. Samma sak gäller nog husen och träden också men där har det inte varit så tydligt som med djuren. Sedan mina hönshus blev klara har jag inte fått en enda pryl från dem och numera får jag knappt något från någonting (jag behöver verkligen den där lampan).
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 807
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp