Frontierville

Sv: Frontierville

Men söta, söta du! Tack!!!!:bow::love:

Varsågod. Glöm inte att torka fötterna på den innan du går in :D

Nej... Inga spår av någon kudde. Och jag behöver två! Dumma kuddar som ska vara så väldans svårfunna...

Såg någonstans att om man sätter barnet på att ta dagliga bonuset så ska det dyka upp kuddar.. Fast det har inte klaffat för min del än. Trots att jag har nu byggt 2 "Inn-hus"

AM
 
Sv: Frontierville

Appråpå ingenting..
Är det nån här som lyckats skaka fram en huvudkudde?

AM

Se till att få era grannar att skicka mystery gifts varje dag. Där i finns både kuddar och mattor ibland. Jag fick tre mattor i såna, och lyckades byta till mig kuddar mot mattor av mina grannar :banana:
 
Sv: Frontierville

Klant jag har lyckats med att deleta min chicken coop. :(

Så det är bara att börja skicka mer byggnadsmaterial. Jag har en chicken coop, en sawmill och land office att få klart.
 
Sv: Frontierville

kl

Nu har jag totalt planterat 1476 stycken nötter och i stort sett lika många är skördade.

Snart KLAR med eländet!!! :bump:

Men några kuddar kan jag se mig i stjärnorna efter.
Mysterilådorna renderar i taggtråd, grisar och eldar...


AM
 
Sv: Frontierville

Hörde att de ändrat nu, det är linnen i stället för kuddar i det uppdraget. Gäller det bara de som får uppdraget NU eller alla, även de som redan håller på?
 
Sv: Frontierville

Hörde att de ändrat nu, det är linnen i stället för kuddar i det uppdraget. Gäller det bara de som får uppdraget NU eller alla, även de som redan håller på?

Tror det gäller även för de som påbörjat uppdraget, för jag var en kudde kort men helt plötsligt var uppdraget klart... linnen hade jag i massor... :crazy:
 
Sv: Frontierville

*kl*

Suck, nu är det min tur att hitta kaffekoppar :angel: och ullhandskar. Upptäckte att jag bara hade två får, så fick ta o köpa mitt ett gäng :p Mer än ett hotell lär jag nog inte kunna bygga, kämpar med sågen (?) och hönshus nummer 2

Tack till alla snälla grannar som skickade ägg :bow:
 
Sv: Frontierville

Nää..just sågen och hönshuset är ju sådana byggnader som kräver massor med delar :grin:
Lite synd faktist.


AM
 
Sv: Frontierville

Nää..just sågen och hönshuset är ju sådana byggnader som kräver massor med delar :grin:
Lite synd faktist.


AM

Jag har byggt två extra "Inn" för att ev kunna hjälpa grannarna med linnen o kuddar. Har dock BARA fått fruktkorgar och energi de sista två veckorna. :mad: Samlar själv på skolsaker nu, så jag skickar rätt mycket verktyg till mina grannar. Nu lurar jag dock på att bygga ett par sågverk till för att få ihop samlingen av grejer. Jag har ALDRIG!!!! fått nån collection-grej från min såg! :eek:
 
Sv: Frontierville

jag har bara internet ibland men skickar gåvor när jag har tillgång till internet =) och försöker besöka alla =)
 
Sv: Frontierville

Jag längtar verkligen efter att komma igång med spelandet igen men jag får nog vänta ett tag till. Åskan dödade mitt nätverkskort och möjligen är det endel annat som riskerar att gå sönder pga detta så det är endel att laga i den. Min stackars dator :cry:.
Jag var iallafall inne en snabbis på jobbet och de verkar ha minskat ner äggen också för jag var helt plötsligt klar med det uppdraget :laugh:.
Har den senaste veckan reagerat på att jag får väldigt mycket förfrågningar om att skicka byggmeteriel skickade till mig. Varför skicka sådana till någon som skickar sådant nästan varje dag (ja då givetvis under förutsättning att jag har en fungerande dator) men aldrig skicka en enda gåva själv :confused: alla behöver ju byggmateriel. Om någon trots att jag är dålig granne just nu vill vara vänlig och skicka gåvor så snälla skica inte energi utan byggsaker, jag har energi i drivor.

Som ett litet tillägg och notera att detta inte är en grannförfrågan jag har i nuläget inget behov av fler grannar. Jag kommer deffinitvt inte att acceptera vänförfrågan från folk som inte uppger sitt Bukenick (om vi inte känner varandra av andra orsaker givetvis). Har fått endel vänförfrågningar från folk jag inte känner och misstänker att endel av dem kan vara Bukefolk medans andra är sådana som samlar "vänner" och dessa är jag inte intresserad av.

Hos mig står för övrigt visset lin samt vissna auberginne
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 804
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp