Frontierville

Sv: Frontierville

Får jag så jag har fler än 4 (och hur troligt är det?) så lovar jag att skänka överskottet till behövande :laugh:.
 
Sv: Frontierville

Helt underbart snällt!!
Jag har två bruna över om någon skulle vilja ha... :D

filurar på och börja bygga på etter ett J**"¤"#"¤ hönshus :angel:
 
Sv: Frontierville

Nu är jag klar med mitt uppdrag att samla en miljon coins.... det var dryyyyyygt!!! Var ju tvungen att pussla i det sista för att kunna ha råd att köpa jordnötter i samma takt som jag skördade, med tanke på att jag skulle bli luspank. Så jag fick skörda lite, så lite, skörda lite, så lite osv. Men nu är det gjort och jag har klarat uppdraget. Fick 11.000 xp och 25 hästskor :) Så jag har levlat upp, och kommer snart att göra det igen med tanke på att jag var nära gränsen precis före uppdraget. Nu vill jag ha nya uppdrag, men än så länge har jag inte sett skymten av nåt.... Halvvägs med jordnötterna oxå.
 
Sv: Frontierville

Åh jag vill oxå tjäna ihop lite hästskor :) skolan måste ju bli klar.. Sen jobbar jag på att döda groundhogs, och sen behöver jag 2 cheddarostar, jobbar på 4 uppdrag just nu..
 
Sv: Frontierville

Jag kämpade med de där jävla sorkarna eller vad det är. Sådde klöver, skördade, slog odjur, sådde klöver, skördade, slog odjur. :rofl:

Har fortfarande inte fått nåt nytt uppdrag... trist. :(
 
Sv: Frontierville

Jag fick 4 mullvadar eller vad det är på mindre än en minut... Skördade en jordnöt, slog 4 gånger, skördade en jordnöt, och slog.. :) vet inte hur många jag har kvar.. Jag fick också vänta på uppdrag för ett tag sen, men nu har jag ju 4 att jobba på *puh*

Hoppas du får några uppdrag snart i alla fall :)
 
Sv: Frontierville

*kl*

Någon mer än jag som har problem med solrosorna? Tend 5 neighbor sunflower står det, jag har vattnat 5, jag har skördat 5, jag har tittat till 5 vissna, inget hjälper, det står fortfarande 0 :crazy: Man ska ju även skörda 20 på sin egen mark, och tenda 1 död hos en granne, det har gått bra.
 
Sv: Frontierville

*kl*

Någon mer än jag som har problem med solrosorna? Tend 5 neighbor sunflower står det, jag har vattnat 5, jag har skördat 5, jag har tittat till 5 vissna, inget hjälper, det står fortfarande 0 :crazy: Man ska ju även skörda 20 på sin egen mark, och tenda 1 död hos en granne, det har gått bra.

Jag har,hade iofs bara hunnit skörda mina och skördat 5 hos en granne ( vet inte om det bara skulle varit vattnas? ) och nu är uppdraget borta ?? :confused:
 
Sv: Frontierville

Wihoooo! Jag är äntligen klar med jordnötterna!! :bump:
Nu ska jag bara bli av med de som är kvar och inte klara... Vet att några av er här är på det uppdraget, plockar man hos andra grannar så räknas det in i de 1500 man ska skörda. Så jag tänkte bara meddela att de som finns kvar plockar jag inte på en gång utan de kan andra få ta :).
 
Sv: Frontierville

Tackar, då kommer jag och plockar i morgon :D Har 80 kvar att skörda tills den biten är klar, 400 kvar att så.....phu.
 
Sv: Frontierville

Iom att spelet är så nytt så kommer man tyvärr ganska lätt tillgränsen där det inte finns fler uppdrag. De introducerar nya allteftersom men många spelar fortare än de hinner hitta på nytt och programera det.
Risken är att du gjort alla uppdrag som finns just nu. Du får samla byggsaker och annat till framtida uppdrag.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp