Frontierville

Sv: Frontierville

Det där kövlade för mig också när jag hll på med det. Först räknades inte grannarna och sedan var jag helt plötligt klar.
 
Sv: Frontierville

knapp

Jag sitter här med ett dilemma - jag har 200 spänn kvar på mitt kontantkort som jag måste bränna innan inatt annars försvinner de ut i tomma intet (nummerflytt). Ska man bränna dem på hästskor tro? Inte en chans att jag ringer upp så mycket pengar i alla fall :crazy:

Det hade jag gjort i alla fall :angel: Om de ändå går åt pipan om de inte används så.
Men vad använder ni för webbläsare??
Google Chrome. Nåt strul emellanåt, men spelet går snabbt som tåget och jag har nästan inga problem. Mer än det som alla har, om man råkar trycka en gång för mycket hos grannarna så får man felmeddelande när man ska gå därifrån. "no tends left"
Hur då? Jag får 1 energi när jag matar min häst var 3: dje dag.
Hm, jag vet inte... kanske har med vilken level man är på? Jag får i alla fall varje dag av mina vuxna hästar, tror det är detsamma med de små.

nu efter lunch har jag visst blivit mamma :D

Grattis!:D
 
Sv: Frontierville

kl

När jag äntligen fixat alla mina solrosor så försvann bara ikonen med uppdraget och jag fick ingen reward. :mad:
 
Sv: Frontierville

För mig med, 6 gånger totalt nu :mad: Jäkligt surt när vi snackar belöning på över 1000 xp.
 
Sv: Frontierville

I din wagon. Klicka på din vagn, välj go inside. Där kan du tillverka eld. Man kan tillverka saker i alla sina byggnader.
 
Sv: Frontierville

Har sparat en solros om nån behöver.
Den lär väl vissna snart antar jag:D

Någon som har en vissen över som jag kan skörda?
 
Sv: Frontierville

Mina bör vissna snart. Har fått avbryta flera grannar som velat skörda dem.
Tack vare underbara grannar har jag lyckats byta två välkomstmattor mot två kuddar och äntligen klarat det uppdraget :) Halvvägs med jordnötterna och 100.000 ifrån miljonen.
 
Sv: Frontierville

Mina bör vissna snart. Har fått avbryta flera grannar som velat skörda dem.
Tack vare underbara grannar har jag lyckats byta två välkomstmattor mot två kuddar och äntligen klarat det uppdraget :) Halvvägs med jordnötterna och 100.000 ifrån miljonen.
Jag har äntligen tjänat 100.000 efter det att de snodde min miljon...äntligen kan man göra av med pengar igen :D. Jag har bara 300 jordnötter kvar att plantera nu, jäklarns vad jag ser fram emot det! fast då får jag väl att jag ska fixa 2 miljoner solrosor istället :cool:
 
Sv: Frontierville

Tror vi är grannar?! Om du är ML?

Får man inget besked om att man klarat olika skoluppgifter? Har gjort tre nu, men ännu inget meddelande. Men jag ser att mina vänner får meddelande om att nu kan de göra ditten och datten. Varför får inte jag? :(
 
Sv: Frontierville

Jag har bara en skoluppgift kvar men inte fått nåt meddelande om att jag klarat dom tidigare :confused:

Synd att man inte kan använda alias på FB.

Har flera här som vänner men måste ideligen gå in i mina pm för att kolla vem som är vem....:o

Saknar fortfarande ett brunt och ett prickigt ägg :(

AM
 
Sv: Frontierville

Hm... man kanske skulle skriva in i sin personliga info typ- Prosit på Buke :idea: Då kan folk lätt se om de klickar på ens profil ju :)

Har tyvärr inga ägg att dela med mig av :(
 
Sv: Frontierville

KL
jag behöver fortfarande en massa rosetter/band och skolgrejer. *suck*
Försöker skicka det ni behöver också!

Har "tendat" :D på alla mina grannar nu men tyvärr kommer ingen ruta upp där man lämnar verktyg, så det fick ni inga i dag.
 
Sv: Frontierville

KL
jag behöver fortfarande en massa rosetter/band och skolgrejer. *suck*
Försöker skicka det ni behöver också!

Har "tendat" :D på alla mina grannar nu men tyvärr kommer ingen ruta upp där man lämnar verktyg, så det fick ni inga i dag.

Jag får inte heller upp några rutor idag. men jag postar faktiskt inte alltid heller. Har över 50 grannar, och det blir så inihelsikes många poster. Jag postar på de som är nya, för det är ju i början man behöver tools. Flera har sagt till mig att jag inte behöver posta, för de har inget behov av tools. Är det någon som speciellt behöver, så kan man ju hojta till, så ser jag till att alltid posta på den.
 
Sv: Frontierville

Hm... man kanske skulle skriva in i sin personliga info typ- Prosit på Buke :idea: Då kan folk lätt se om de klickar på ens profil ju :)

Har tyvärr inga ägg att dela med mig av :(

Inte alls dumt tänkt :D
Gick just in och skrev under Biografi att jag är jag :D

Skickat en sadel till dig.

AM
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp